کد خبر: ۷۲۸۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

افتتاح ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا جدبد در تهران

۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در پایتخت افتتاح شد.
افتتاح ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا جدبد در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

۲۶ مرکز واکسیناسیون خودرویی و سیار با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت و اعضای شورای شهر تهران، امروز (جمعه) با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف راه‌اندازی شد.

این مراکز واکسناسیون شامل ۱۳ مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و ۱۰ مرکز سیار است که به صورت نمادین یکی از آن‌ها در خیابان قلعه مرغی محله زمزم راه اندازی شد.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در آیین بهره برداری از این مراکز گفت: ساماندهی کمک‌های مومنانه، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، شکل گیری طرح سلامت یار، تجهیز نقاهتگاه ها، ارایه خدمات خاص در بهشت زهرا (س) و تزریق حدود ۲ میلیون دُز واکسن در مراکز زیر پوشش و مدیریت شهرداری، از جمله اقدامات مدیریت شهری تهران در این زمینه است.

علی نصیری اعلام کرد: پویشی از سه شنبه هفته گذشته در تهران برای واکسیناسیون همه شهروندان بالای ۱۸ سال تا ۱۰ مهر آغاز شده است و لازمه تحقق آن تزریق روزانه بیش از ۷۰۰ هزار دُز واکسن بود.

نصیری اضافه کرد: از همین رو مسئولیت ایجاد ظرفیت تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن در این پویش را شهرداری پایتخت بر عهده گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط ۱۳ مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و ۱۰ ون تجهیز شده برای واکسیناسیون سیار پیش بینی شده است تا گروه‌های آسیب پذیر، معتادان متجهار، پاتوق‌های مصرف مواد مخدر و سالماندان فاقد توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون، زیر پوشش این طرح قرار گیرند.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به راه اندازی پویشی در شهرداری پایتخت اظهار داشت: این پویش در شهرداری تهران با شعار "تهران دوباره جان می‌گیرد" در حال اجراست.

نصیری اضافه کرد: با شروع دوره جدید مدیریتی از اهدافی که به شکل راهبردی در راس برنامه‌ها اعلام شد، برداشتن بار کرونا از دوش دولت در شهر تهران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین