کد خبر: ۷۲۹۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

بازار امروز شاهد کاهش قیمت سکه است، قیمت دلار هم ۲۰ تومان پایین آمد و به ۲۷,۵۲۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و بیست ) تومان رسید.
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا امروز در حالی افزایش یافت که دلار و سکه افت قیمت را تجربه کرد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۱۴۳,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۵۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۵۸,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۵۲۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۲۱ درصدی، از ۲۶,۵۶۸ (بیست و شش هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان به ۲۶,۶۲۵ (بیست و شش هزار و ششصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۲,۲۵۶ (سی و دو هزار و دویست و پنجاه و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۲۹ درصدی، از ۳۷,۷۷۸ (سی و هفت هزار و هفتصد و هفتاد و هشت ) تومان به ۳۷,۶۶۹ (سی و هفت هزار و ششصد و شصت و نه ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۲۰ تومان افزایش، ۷,۵۶۰ (هفت هزار و پانصد و شصت ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

همچنین لیر ترکیه بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۳,۱۱۰ (سه هزار و یکصد و ده ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۱,۷۴۹ (بیست و یک هزار و هفتصد و چهل و نه ) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 11,732,000 (یازده میلیون و هفتصد و سی و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۶ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین