کد خبر: ۷۲۹۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

گرایی‌ها آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان

مربی برادران گرایی گفت: مصدومیت رضا گرایی بهبود یافته و علی گرایی هم با شرایط روحی بهتری کار را برای حضور در جهانی ۲۰۲۱ دنبال می کند.
گرایی‌ها آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است، بعد از المپیک ۳ اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص یافت. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر ماست که به پیپرینگ اختصاص دارد. شرایط خوبی داریم، اکثر بچه ها جوانند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، برخی هم جوان و کم تجربه اند اما باانگیزه هستند.

مربی محمدعلی و محمدرضا گرایی در مورد وضعیت دو برادر شیرازی به برنامه دایره طلایی گفت: محمدرضا یک مقدار آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد. اکثر حریفانش را می شناسد و آنها را آنالیز کردیم.ان شاءالله مثل المپیک بهترین نتیجه را می گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت ها به هم ریخته بود اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه ها روی سکوی جهانی بروند.

این مربی شیرازی در خاتمه تاکید کرد: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده و همه باانگیزه هستند، ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داریم و این برای روحیه همه بچه ها عالی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین