کد خبر: ۷۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

توقف اینتر در اوکراین / برد قاطع آژاکس مقابل بشیکتاش

اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا نتوانست برنده از زمین بازی خارج شود.
توقف اینتر در اوکراین / برد قاطع آژاکس مقابل بشیکتاش
آفتاب‌‌نیوز :

 آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ برگزار شد. در مهم‌ترین دیدار این ساعت اینتر مهمان شاختار دونتسک اوکراین بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اینتر اینزاگی در حالی در این بازی متوقف شد که با بازی خوب اوکراینی‌ها متوقف شد و می‌توان گفت که نماینده ایتالیا باید از این یک امتیاز خارج از خانه خوشحال باشد. با این نتیجه هر دو تیم اولین امتیاز این فصل لیگ قهرمانان اروپایشان را کسب کردند و در رده سوم و چهارم گروه D قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این هفته آژاکس میزبان بشیکتاش بود. آژاکسی‌ها که در هفته نخست با پوکر هالر توانسته بودند اسپورتینگ لیسبون را در هم بکوبند، این هفته هم پر قدرت ظاهر شدند و با دو گل نماینده ترکیه را مغلوب کردند. آژاکسی‌ها در این دیدار موقعیت‌های فراوانی داشتند اما تنها در دقایق ۱۷ و ۴۳ توسط برگویس و سباستین هالر به گل رسیدند. هالر با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، پنج گله شد تا فعلا با اختلاف آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد.

آژاکس با این برد ۶ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول رده‌بندی گروه C باقی ماند و باید منتظر بازی دورتموند و اسپورتینگ باشد. بشیکتاش هم بدون امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین