کد خبر: ۷۲۹۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

پیشنهاد رئیسی برای مقابله با کرونا

رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به مدیریت هوشمند در اجرای شیوه نامه های مربوط به کرونا، خواستار آغاز اجرای آزمایشی آن در یکی از استان‌های کشور شد.
پیشنهاد رئیسی برای مقابله با کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنترل و مهار کرونا، افزود: مردم عزیز باید موارد بهداشتی را در همه ایام، بویژه در مراسم مربوط به دهه آخر ماه صفر به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

رئیسی با تأکید بر تسریع در واکسیناسیون عمومی بویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان، گفت: ایمن‌سازی عمومی برای رفع محدودیت‌های کرونایی ضروری است و در این راستا تزریق دوز سوم واکسن برای کادر بهداشت و درمان به لحاظ اینکه در معرض خطر قرار دارند، انجام شود.

در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع بازگشایی دانشگاه‌های سراسر کشور در ماه آینده و بازگشایی تدریجی مدارس پس از اطمینان از تأمین سلامت دانش‌آموزان، معلمین و والدین آنان براساس رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آبان‌ماه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و مقرر شد در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا مطرح شود.

در این جلسه همچنین درباره رفع محدودیت‌های کرونایی بسیاری از مشاغل با مدیریت هوشمند از هفته‌های آینده، بررسی و تبادل نظر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین