کد خبر: ۷۲۹۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

هشدار به ساکنان سیستان وبلوچستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای با توفان در جنوب استان گفت: قطعا محدودیت تردد در طول جاده‌ها را خواهیم داشت و ساکنان مناطق جنوبی خروج از منازل، حضور در مناطق پرخطر و از اطراق در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند تا حادثه‌ای پیش نیاید.
هشدار به ساکنان سیستان وبلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا شهرکی روز جمعه اظهار داشت: امکانات و ماشین‌آلات مورد نیاز اقداماتی بحران توسط دستگاه‌های اجرایی به منطقه منتقل شده و مدیران اجرایی هم در همان محل وقوع توفان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها برای روستاهایی که در معرض سیل و توفان هستند دستور تخلیه است که توسط فرمانداران تنظیم و اقدام می‌شود افزود: نیروهای امدادی و خدماتی هم به صورت آماده‌باش در منطقه حضور دارند و به مردم اعلام کردیم امروز که فرصتی برای تامین نان و مایحتاج عمومی آن‌هاست مراجعه و اقدام کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هم‌اینک وزش باد ناشی از توفان وارد منطقه ما شده و در برخی از نقاط گزارش بارندگی داشتیم.

وی ادامه داد: امشب سامانه اصلی به منطقه وارد می‌شود و تا حداکثر یکشنبه هفته آینده از این منطقه خارج خواهد شد.

شهرکی بیان کرد: جلسه اضطراری امروز و فردا هم برگزار می‌شود و کار را در میدان رصد می‌کنیم و توصیه‌مان این است که مردم ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: دشتیاری، زرآباد، کنارک و چابهار مهمترین شهرستان‌های در معرض خطر مستقیم در ساحل هستند و چون توفان دارای دامنه‌ای تا ۱۰۰ کیلومتری ساحل است قصرفند، فنوج، سرباز و راسک را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین