کد خبر: ۷۲۹۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

انتقاد نماینده مجلس از تحمیل گزینه استانداری به وزارت کشور

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دخالت تعدادی از نمایندگان استان نسبت به انتصاب استاندار، گفت: تحمیل گزینه استانداری از سوی نمایندگان اشتباه بسیار بزرگی است.
انتقاد نماینده مجلس از تحمیل گزینه استانداری به وزارت کشور
آفتاب‌‌نیوز :

احمد علیرضابیگی روز جمعه در جمع خبرنگاران، ضمن توصیه به نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اجازه دادن به دولت برای انتخاب استاندار، افزود: در این صورت بعد از چهار سال نمایندگان می‌توانند پاسخگو باشد، چون اگر نمایندگان فردی را به دولت برای استانداری تحمیل کنند، چه کسی پاسخگوی عملکرد ایشان خواهد بود؟

وی اظهار داشت: بر خلاف ادعای یکی از نمایندگان شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی، بنده در رابطه با گزینه‌های استانداری هیچ نظری نداده‌ام.

علیرضابیگی ادامه داد: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که گزینه خود را به دولت تحمیل می‌کنند در مقابل آن به طور طبیعی وارد بده بستان‌هایی می‌شوند که عاقبت خوبی نخواهد داشت چون مدعی می‌شوند که تو را استاندار کردیم پس باید فلانی را فرماندار و فلانی را مدیرکل کنی، پس چه بهتر که هر کس کار خودش را انجام بدهد.

وی با بیان اینکه دولت فردی را برای استانداری هر استان از جمله آذربایجان‌شرقی انتخاب خواهد کرد که او را سربلند کند، بیان کرد: دولت فردی را انتخاب خواهد کرد که درجه محبوبیت او را بالا ببرد و با خدمت به مرددم، کارآمدی و توانمندی دولت را نشان دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: از آنجائیکه دولت باز هم مجبور است به سمت مردم برود و از آنها رای بخواهد، وقتی نمایندگان گزینه خود را تحمیل می‌کنند، دولت نیز نمی‌تواند پاسخگو باشد و چه بسا کم‌کاری‌ها و ناتوانی‌های احتمالی خود را به گردن نمایندگان بیاندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین