کد خبر: ۷۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

خبرنگار مشهدی بر اثر کرونا درگذشت

رضوی مهدی صانعی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای مشهد، امروز، ۱۲ مهر ماه، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
خبرنگار مشهدی بر اثر کرونا درگذشت
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی محمودی، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی با تأیید خبر درگذشت مهدی صانعی اظهار کرد: این خبرنگار و فعال رسانه‌ای مشهد که علی‌رغم دریافت ۲ دوز واکسن چند روز قبل به بیماری کرونا مبتلا و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بیمارستان بستری شده بود، امروز درگذشت.

وی ادامه داد: مهدی صانعی از جمله خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با سابقه مشهد و عضو رسمی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بود که سابقه فعالیت در روزنامه‌های خراسان، شهرآرا، مدیریت خبرگزاری مهر در خراسان رضوی و آتی نیوز را در کارنامه داشت.

محمودی با بیان این‌که مهدی صانعی خبرنگاری متعهد و با روحیات انقلابی بود، تصریح کرد: نگاه علمی و مهارت رسانه‌ای از جمله ویژگی‌های وی بود. او همواره به روز و آنلاین بود و در حوزه اقتصاد رسانه مهارت داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهدی صانعی با توجه به ویژگی‌هایی که داشت فردی آینده دار بود و جزو آیندگان رسانه استان به شمار می رفت اما متأسفانه بر اثر این بیماری از میان ما رفت.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری مهدی صانعی ساعت ۱۱ فردا، سه‌شنبه، ۱۳ مهر ماه، در آرامگاه خواجه‌ربیع مشهد برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین