کد خبر: ۷۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
سفر به و از شهرهای قرمز و نارنجی کماکان ممنوع

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان هستیم.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس در محدوده های هزار چم و سیاه بیشه به صورت مقطعی نیمه سنگین است. ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک، آزادراه کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و مهرشهر و محور تهران-فشم در محدوده رودک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: به هموطنانی که که به سفر رفته اند توصیه می کنیم که با توجه به ظرفیت محدود جاده ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکنند و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک سنگین در جادهای شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است، گفت: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

شیرانی در پایان نیز تاکید کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به و از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین