کد خبر: ۷۳۲۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
عادی‌انگاری نشود

وزیر بهداشت: مردم حتما واکسن کرونا تزریق کنند

وزیر بهداشت گفت: به مردم تاکید می‌کنیم که حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و الان وقت تزریق واکسن است. از مردم می‌خواهیم که عادی انگاری نکنند و شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری را فراموش نکنند.
وزیر بهداشت: مردم حتما واکسن کرونا تزریق کنند
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان های جنوبی فارس سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) لارستان اظهار داشت: مردم نباید تصور کنند که در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد اما از ابتلای افراد به کرونا ممکن است جلوگیری نکند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سفرهای استانی دولت هر هفته انجام می شود و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مشکلات و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع بندی و در جلسه شورای اداری استان، مطرح کنم.

وی افزود: در لارستان یکی از مهمترین نکات قابل توجه، کمک خیرین در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه سلامت است که از آنها تشکر می‌کنیم. بیمارستان امام رضا(ع) لارستان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های جنوب فارس است و در حال حاضر، کرونا نیز در این منطقه فروکش کرده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط دو بیمار بستری و خیلی از تخت‌ها، خالی بودند.

بنابر اعلام وبدا، عین‌اللهی یادآور شد: خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و داروهای مورد نیاز به مقدار کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان‌های همجوار، فراهم شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، بخش های رادیوتراپی و شیمی درمانی جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان گراش که از مجهزترین و مدرن ترین بخش های بیمارستانی جنوب کشور است با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، افتتاح شد. اعتبار ساخت این دو بخش در یک ساختمان، حدودا ۱۰ میلیارد تومان، اعتبار تجهیزات رادیوتراپی آن دو میلیون و ۴۰۰ هزار یورو و اعتبار سایر تجهیزات آن حدود دو میلیارد تومان بوده است.

همچنین برای تجهیز بخش جدید شیمی درمانی این بیمارستان نیز دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و تمامی این منابع از سوی خیرین شهرستان گراش تامین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین