کد خبر: ۷۳۲۴۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
معلوم نیست این مسئولان تا الان کجا زندگی می‌کردند!

سعید محمد: با دیدن وضعیت آبادان و خرمشهر خجالت کشیدم!

سعید محمد گفت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، اما هنوز چهره آبادان و خرمشهر چهره جنگی است من امروز بازدیدی از کوچه پس کوچه‌های منطقه داشتم و مشکلات مردم را از نزدیک دیدم و خودم از این وضعیت آن هم با گذشت سال‌ها از پایان جنگ خجالت کشیدم.
سعید محمد: با دیدن وضعیت آبادان و خرمشهر خجالت کشیدم!
آفتاب‌‌نیوز :

سعید محمد در جلسه‌ی شورای اداری سازمان منطقه آزاد اروند که در محل سرسرای اجتماعات این سازمان برگزار شد، در مورد انتخاب منطقه آزاد اروند به عنوان نخستین سفر کاری اش اظهار کرد: نخست آنکه در این فضای معنوی تمسک بجوییم به روح بزرگ شهدا شهدایی که در در گوشه گوشه‌ی این سرزمین در خون خود غلطیدند که حافظ نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های دین مبین اسلام و خون شهدا باشند شهدایی که در اروندرود با مظلومیت تمام به شهادت رسیدند.

وی افزود: در زیر نخلستانها، در گوشه گوشه‌ی این سرزمین و در خاک شلمچه شهیدانی که با مظلومیت تمام به شهادت رسیدند و آرزویشان این بود که جمهوری اسلامی اعتلاء پیدا کند و ارزش‌های اسلامی در کشور ما برقرار باشد لذا آغاز سفر را از این منطقه گذاشتیم تا با شهدا عهد و پیمان ببندیم که در راه ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها حرکت کنیم و دیگر دلیل انتخاب این منطقه برای نخستین سفر کاری مظلومیت این سرزمین است که پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، اما هنوز چهره آبادان و خرمشهر چهره جنگی است من امروز بازدیدی از کوچه پس کوچه‌های منطقه داشتم و مشکلات مردم را از نزدیک دیدم و خودم از این وضعیت آن هم با گذشت سال‌ها از پایان جنگ خجالت کشیدم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی تصریح کرد: اینکه منطقه آزاد اعلام شد به این دلیل بود که یک جهشی در زندگی مردم اتفاق بیفتد، اما مضرات منطقه آزاد برای آبادان و خرمشهر ایجاد شد، اما مزیتی را مردم احساس نکردند. وقتی جایی منطقه آزاد اعلام می‌شود هزینه‌های زندگی مردم افزایش می‌یابد و قیمت مسکن، اجاره و حتی خورد و خوراک افزایش پیدا می‌کند، اما منافع منطقه آزاد را در آبادان و خرمشهر شاهد نیستیم و اقل آن اینکه گمرک به پشت گیت‌های تعبیه شده انتقال پیدا کند.

محمد؛ یادآور شد: با هزینه‌های سنگین بیش از۴۰ کیلومتر دیوار ایجاد شده است که اگر گیت جابجا شود اقلام و کالا‌ها با قیمت کمتر به دست مردم می‌رسد و مردم به یک رفاه نسبی می‌رسند و این موضوع را به عنوان نخستین دستور کاری پیگیری کردم و در جلسه‌ای که با وزیر اقتصاد و میراشرفی مدیر گمرکات کشور داشتم بر استقرار گمرک در گیت‌ها تاکید کردم. قرار است با حضور میراشرفی از گیت‌ها بازدید و در جهت رفع اشکالات احتمالی اقدام کنیم. این کاری زود هنگام است که می‌توانیم یک تغییری در زندگی مردم ایجاد کنیم و از نمایندگان مردم در مجلس و امام جمعه می‌خواهیم تا با یک هدفگذاری مشخص این موضوع را دنبال و اقدام کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
22
خُب خدا رُ شُکر ایشون به سلامتی از سیاره مریخ تشریف آوردن و بعد از چند دهه مشکلات آبادان و خرمشهر رُ به چشم دیدند. (البته خیلی از مسئولین هنوز در اون سیاره تشریف دارن و از مشکلات و معضلات این کشور بی اطلاع هستن) میشه امید داشت در چهل یا پنجاه سال آینده در موزه‌ها و کتابهای تاریخی نام و آثاری از این دو شهر پیدا کرد.
علی فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
15
چه عجب یک مسولی پیدا شد که از فقر و فلاکت خجالت کشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
14
جدی!!!؟ ای کاش همه شما مسئولان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
23
...تو مسئول قرار گاه خاتم بودی. یعنی تا حالا پا تو توی خرمشهر و آبادان نذاشته بودی؟ ...
کاتب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
7
یعنی جناب ایشان تا حالا ابادان وخرمشهر رو ندیده بود شاید بقول معروف از کره مریخ تشریف اوردند!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین