کد خبر: ۷۳۲۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

جلسه مهم پرسپولیس قبل از انتقال با اتوبوس ویژه به ورزشگاه

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با الهلال عربستان در جلسه فنی شرکت کردند.
جلسه مهم پرسپولیس قبل از انتقال با اتوبوس ویژه به ورزشگاه
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به زمان برگزاری بازی قبل از اعزام به ورزشگاه وعده عصرانه ای را ضرف کردند تا در زمان برگزاری مسابقه دچار افت بدنی نشوند.

* سرخپوشان ایران در فاصله سه ساعت مانده به آغاز این دیدار جلسه فنی برگزار کردند که طی آن کادر فنی بار دیگر آخرین برنامه‌های خود را گوشزد کرد و ترکیب این تیم را برای تقابل با الهلال عربستان مشخص کرد.

* دو دستگاه اتوبوس ویژه که لوگوی باشگاه پرسپولیس روی آن طراحی شده بود برای انتقال اعضای این تیم از هتل به ورزشگاه وجود داشت.

هواداران الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا کردند. خیابان‌های شهر ریاض کاملا تحت تأثیر این بازی قرار گرفته است.

* دمای بدن هوادارانی که وارد ورزشگاه می‌شدند مورد ارزیابی قرار گرفت.

* کادر تدارکات پرسپولیس از چهار ساعت قبل از شروع دیدار وارد رختکن شدند تا شرایط را برای حضور بازیکنان و مربیان فراهم کنند.

* چمن ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض قبل از شروع بازی، چندین بار آبپاشی شد.

* رسانه‌های ورزشی کشور عربستان پوشش گسترده ای از این دیدار دارند. آنها دوربین‌های خود را به فیلمبرداری از ورود هواداران به ورزشگاه‌ها و تهیه گزارش‌های زنده برای پخش از شبکه‌های سراسری کشور عربستان اختصاص دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین