کد خبر: ۷۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

تصاویر| هواپیمایی با سرعت ۴۸۲۸ کیلومتر بر ساعت؛ لندن -نیویورک در ۹۰ دقیقه

هرمئوس در حال آزمایش بر روی نوع تازه‌ای موتور است که گفته می‌شود در نهایت قادر به رسیدن به سرعت بیش از ۴۸۲۸ کیلومتر بر ساعت است.
تصاویر| هواپیمایی با سرعت ۴۸۲۸ کیلومتر بر ساعت؛ لندن -نیویورک در ۹۰ دقیقه
آفتاب‌‌نیوز :

تقریبا دو دهه از بازنشستگی کنکورد می‌گذرد اما علاقه به سفر‌های مافوق صوت در حال افزایش است و چندین هواپیمای فوق سریع در دست توسعه هستند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ به نظر می‌رسد خطوط هوایی علاقمند به توسعه پروژه‌ها در این زمینه شده‌اند. یونایتد متعهد شده تا سال ۲۰۲۹ میلادی مسیر‌های مافوق صوت را ارائه دهد.

هرمئوس قرار است هواپیمایی مافوق صوت باشد که شما را از نیویورک تا لندن ظرف مدت ۹۰ دقیقه می‌رساند مسافتی که با کنکورد حدود سه ساعت و با هواپیمای مسافربری معمولی بین شش تا هفت ساعت طول می‌کشد.

هرمئوس یک استارت آپ مستقر در آتلانتاست که هدف آن توسعه هواپیما‌های مافوق صوت است. اکنون آن شرکت در حال آزمایش بر روی نوع تازه‌ای موتور است که گفته می‌شود در نهایت قادر به رسیدن به سرعت بیش از ۴۸۲۸ کیلومتر بر ساعت است.

این موتور بر روی یک هواپیمای مافوق صوت بدون سرنشین کوچک قرار گرفته و هرمئوس در حال حاضر در حال انجام آزمایشاتی بر روی آن برای نیروی هوایی امریکاست.

این هواپیما با اندازه‌ای بزرگتر می‌تواند به عنوان هواپیمای مسافربری مورد استفاده قرار گیرد. هرمئوس با همکاری ۶۰ میلیون دلاری در مشارکت با نیروی هوایی امریکا در حال توسعه این پروژه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین