کد خبر: ۷۳۲۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
استاندار قم مطرح کرد؛

خروج پرونده قضایی فرودگاه قم از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی

 استاندار قم با اشاره به روند پیگیری پرونده پر فراز و نشیب فرودگاه قم گفت: پرونده قضایی فرودگاه قم با تعامل مدیریت استان و دادگستری استان از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی خارج شده است.
خروج پرونده قضایی فرودگاه قم از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام سرمست عصر یکشنبه در حاشیه آئین تجلیل از خیرین گردشگری قم با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل و فصل پرونده پر فراز و نشیب و حساس فرودگاه قم گفت: پرونده فرودگاه را در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیگیری کردیم؛ هرچند سهامداران این پروژه هم خویشتن داری کردند و در حالی که این طرح جز پرونده‌های مفاسد اقتصادی هم بود با تلاش‌های مستمر توانستیم حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نمائیم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

وی افزود: بر سر پرونده فرودگاه قم موانع بسیاری بود که با پیگیری مستمر و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها علی‌الخصوص علما و مراجع عظام تقلید، نمایندگان و مقامات ملی موفقیت‌های چشمگیری به دست آمده است.

استاندار قم با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای معاونین بر اعطای موافقت اصولی برای پرونده فرودگاه تاکید کردیم گفت: در حالی که پرونده در وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی بود، معاونت عمرانی را مأمور پیگیری این پرونده کردیم و اکنون این پرونده بر ریل سرانجامی خوش در حال بررسی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
... این مسئولین بی لیاقت قم که 2 ساله همین حرف را می زنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین