کد خبر: ۷۳۲۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تبلیغات

بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان

در هتل سفیر امکاناتی مانند فکس، خودپرداز، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و خدمات ویژه وجود دارد.
بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

میان شهرهای ایران اصفهان مثل الماسی می‌درخشد. می‌توان گفت این شهر یکی از بهترین مقصدهای برای عاشقان جاذبه‌های گردشگری، آثار باستانی، خیابان‌های زیبا با درختان کهن و... است. اصفهان شهری در مرکز کشور است که به نصف جهان شهرت دارد. هتل‌های اصفهان هم مانند جاذبه‌های گردشگریش قدیمی و زیبا هستند و با به‌روزترین متد صنعت هتل‌داری فعالیت می‌کنند.

در این شهر هم مانند همه شهرها اقامتگاه‌هایی از هتل آپارتمان گرفته تا هتل‌های پنج ستاره و بین‌المللی ساخته شده‌اند. مسافران نسبت به بودجه خود محلی را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم یکی از هتل‌های خوب و یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان را به شما معرفی کنیم. رزرو هتل اصفهان را ترجیحا همراه با تور خود انجام دهید تا به مشکل برنخوردید.

معرفی هتل آپارتمان پارتیکان

هتل آپارتمان پارتیکان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان به‌شمار می‌رود و در مرکز شهر قرار دارد. این هتل را در سال 1387 ساخته‌اند. ساختمان این هتل آپارتمان سه طبقه است و 13 اتاق برای اقامت دارد. برای کسانی که موضوع اقامتی لوکس در اولویت‌های آن‌ها نیست، بهترین گزینه به‌حساب می‌آید. از ویژگی‌های هتل آپارتمان پارتیکان می‌توان به دسترسی آسان و راحت به جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی اشاره کرد.

رزرو هتل اصفهان را از سایت‌های معتبر کشور مانند علی بابا انجام دهید. رزرو هتل اصفهان به روش‌های آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. اگر قصد مسافرت به اصفهان را دارید، ترجیحا هتل را همراه تور رزرو کنید. اگر قصد دارید در هتلی ارزان اقامت داشته باشید، فقط بلیط خود را تهیه کنید.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان

هتل آپارتمان پارتیکان در خیابان استانداری، گذر سعدی، ضلع جنوب‌غربی نقش جهان قرار دارد. این موقعیت مکانی مناسب باعث دسترسی آسان به مکان‌های مهم شهر شده است. از مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان به خیابان شیخ بهایی، میدان انقلاب، خیابان فردوسی، خیابان چهارباغ پایین، حمام علیقلی آقا، خیابان چهارباغ بالا، سی و سه پل، پل خواجو، پل چوبی و خیابان حافظ اشاره کرد.

مکان‌های نزدیک دیگر به این هتل نظیر رستوران شهرزاد، سینما ساحل، مسجد جامع، بلوار آیینه خانه، مسجد شیخ لطف الله، خیابان آبشار، پل مارنان و... هستند که مسافران می‌توانند با چند دقیقه ماشین‌سواری به همه این مکان‌ها برسند.

بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان

امکانات هتل آپارتمان

در ساختمان هتل آپارتمان امکاناتی مانند صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، صرافی، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری و خدمات تهیه بلیط وجود دارد.

از دیگر خدمات رفاهی این هتل آپارتمان می‌توان به تلفن در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری (خشکشویی) و... اشاره کرد.

معرفی هتل سفیر اصفهان

هتل چهار ستاره سفیر در سال 1371 افتتاح شد و برای ارتقاع کیفی خدمات در سال 1395 موردبازسازی قرار گرفت. این هتل در ساختمانی شش طبقه ساخته شده و 100 اتاق در کلاس‌های مختلف برای اقامت مسافران دارد. این هتل در یکی از خیابان‌های مهم شهر قرار گرفته است و به همین دلیل فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر دارد.

هتل سفیر اصفهان در بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ ساخته شده که به جذابیت‌های آن افزوده است. رزرو هتل اصفهان به روش آنلاین یکی از راحت‌ترین راه‌های رزرو هتل است. شما می‌توانید همراه با آن از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

موقعیت مکانی هتل سفیر

هتل سفیر در خیابان چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی واقع شده است. این هتل مسافت کمی با مدرسه چهارباغ، خیابان چهارباغ، کاخ هشت بهشت، میدان انقلاب، سینما سپاهان، خیابان استانداری و رستوران شهرزاد دارد؛ مسافران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها برسند.

بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان

از دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان به سی و سه پل، کاخ عالی قاپو، مسجد امام، مادی نیاصرم، میدان نقش جهان، سینما ساحل، کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله، انگورستان ملک، حمام علیقلی آقا، خانه تاریخی کیانپور، دردشت، محله جلفا، باغ گلها، لبنان، کلیسای وانک و... اشاره کرد.

درباره هتل کوثر اصفهان بیشتر بخوانید.

امکانات هتل سفیر

در هتل سفیر امکاناتی مانند فکس، خودپرداز، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و خدمات ویژه وجود دارد.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به جکوزی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، رستوران بام، تلفن در لابی و اتاق‌ها، خدمات تور، استخر، سونا، ماساژ، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری و... اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین