کد خبر: ۷۳۲۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

نساجی با برد آغاز کرد

تیم فوتبال نساجی مازندران فصل بیست‌ویکم را با برتری مقابل مهمان شیرازی و تازه‌وارد خود آغاز کرد و نخستین گام را در فصل جدید با کسب ۳ امتیاز برداشت.
نساجی با برد آغاز کرد
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین دیدار لیگ بیست‌ویکم عصر امروز سه شنبه و از ساعت ۱۵:۳۰ بین نساجی و فجر سپاسی شیراز در استادیوم شهدای ساری برگزار شد که در پایان تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد حریف شیرازی خود را ۱ - ۰ شکست دهد.

تیم فوتبال نساجی مازندران که پیش‌فصل مناسبی را پشت‌سر گذاشته بود در این دیدار با ترکیب اصلی علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی، حسین زامهران و عبدالکریم اسلامی وارد زمین شد. مسعود شجاعی که اخیرا به ترکیب تیم فوتبال نساجی اضافه شد در این مسابقه بازوبند کاپیتانی نساجی را در اختیار داشت و حامد شیری که در دو فصل اخیر کاپیتان اصلی نساجی بود بازوبند را به شجاعی تحویل داد.

علی‌اصغر کلانتری نیز تیم تازه‌وارد فجر سپاسی را که پس از هفت فصل غیبت به لیگ برتر صعود کرد با ترکیب اصلی ایمان صادقی، معصومی، محمد قنبری، امید منصوری، قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقابابایی و فرزان دانا وارد زمین کرد.

سعید علی‌بیگی در دقیقه ۶۷ به جای حسین زامهران وارد بازی شد و محمد قلی‌بیگی، شاهین طاهرخانی و محمدجواد مولا در دقیقه ۹۰ جای سه بازیکن اصلی نساجی در ترکیب قرار گرفتند.

دو تیم مسابقه را با توجه به شناخت اندکی که تیم‌ها از هم داشتند با احتیاط آغاز کردند، اما به مرور ایجاد موقعیت‌ها توسط دو تیم بیشتر شد. بازیکنان نساجی نیز با تلاش برای نزدیک شدن به محوطه جریمه نساجی از کناره‌ها و عمق دفاع تلاش کردند تا موقعیت ایجاد کنند. حرکت انفرادی و زیبای مسعود شجاعی در دقیقه ۲۳ پشت محوطه جریمه فجر منجر به خطا روی او توسط حمید نعمتی کاپیتان فجری‌ها شد. این ضربه ایستگاهی توسط ایوب کلانتری بازیکن شیرازی نساجی به سمت دروازه فجر روانه شد و پس از مهار دوضرب توپ توسط دروازه‌بان فجر، کریم اسلامی در برگشت توپ را به طاق دروازه چسباند. با این حساب خستین گل فصل بیست‌ویکگم لیگ برتر به نام نساجی ثبت شد.

در نیمه دوم فجر سپاسی توانست بیشتر از نساجی کنترل بازی و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد ، اما بسته شدن راه‌های نفوذ به سمت دروازه نساجی توسط بازیکنان این تیم در خط هافبک و دفاع سبب شد که فجری‌ها در اجرای برنامه‌های خود و رسیدن به دروازه نساجی ناکام بمانند.

نساجی دومین دیدار خود در لیگ بیست‌ویکم را باید چهارشنبه پنجم آبان در استادیوم آزادی تهران مقابل پرسپولیس برگزار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین