کد خبر: ۷۳۲۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

پدیده مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد

تیم فوتبال پدیده خراسان در چهارچوب هفته نخست بازیهای لیگ برتر فوتبال، روز سه شنبه در مقابل مهمان خود تیم آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل متوقف شد.
پدیده مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین دیدار خانگی پدیده خراسان روز سه شنبه در حالی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد رقم خورد که این تیم به دلیل شکایت و طلب بازیکن سابقش از باشگاه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش، تنها توانست قرارداد ۱۵ فوتبالیست باقی مانده از فصل قبل خود را ثبت کند به طوری که پدیده در بازی امروز مقابل مهمان اراکی خود فقط سه فوتبالیست روی نیمکت داشت.

این دیدار در نیمه نخست با پنج دقیقه تاخیر آغاز شد، در حالی که برخی مسوولان ورود دیرهنگام نیروهای یگان ویژه پلیس به ورزشگاه خالی امام رضا(ع) را علت تاخیر در آغاز بازی اعلام می کردند، مسوولان هیات فوتبال خراسان رضوی ارسال با تاخیر مدارک بازیکنان پدیده و تاخیر در روند اجرایی کار را دلیل آغاز با تاخیر بازی اعلام می کردند.

نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل پایان یافت و در نیمه دوم نیز با وجود چند تعویض و افزایش سرعت بازی توسط آلومینیوم در اواخر این نیمه، توپی از خط دروازه ها نگذشت و در نهایت ۲ تیم در نخستین بازی خود در این فصل لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

علی صفایی داور این بازی به بازیکنان ۲ تیم به طور مساوی چهار کارت زرد داد و توانست خشونت بازی در اواخر نیمه دوم را کنترل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین