کد خبر: ۷۳۲۹۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
"ایران، مذاکرات را به عنوان امتیاز به آمریکا تلقی می‌کند"

مشاور اوباما: باید ایران را بترسانیم

یک مقام سابق آمریکایی طی یک پیام توییتری گفت: آمریکا برای اینکه به دیپلماسی با ایران شانس بدهد باید در تهران ترس ایجاد کند.
مشاور اوباما: باید ایران را بترسانیم
آفتاب‌‌نیوز :

 یکی از مشاوران سیاست خارجی «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در پیامی در توییتر مدعی شده برای اینکه بتوان به دیپلماسی با ایران شانس داد بایستی در تهران ترس ایجاد کرد.

«دنیس راس» در توییتر نوشت: «ایران، مذاکرات را به عنوان امتیاز به ما تلقی می‌کند. تهران فکر می‌کند بالا و پایین کردن ترس از برنامه هسته‌ایش باعث پذیرش طرح "بیشتر در برابر کمتر" [از سوی آمریکا] خواهد شد به این معنا که رفع تحریم‌ها بیشتر از آنچه در برجام آمده باشد و در ازای آن ایران امتیازهای کمتری بدهد. برای اینکه به دیپلماسی شانس بدهیم باید ترس ایران از خودمان را برگردانیم.»

مشاور اوباما: باید ایران را بترسانیم

بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران!

اخیرا نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که پارلمان این رژیم با تخصیص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری به ارتش برای مقابله احتمالی با برنامه هسته‌ای و تاسیسات اتمی ایران، موافقت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های اسراییلی روز گزارش دادند این رژیم اختصاص بودجه‌ای ۱.۵ میلیارد دلاری جهت تجهیز و آماده‌سازی ارتش این رژیم برای "حمله‌ای بالقوه به برنامه هسته‌ای ایران" را تایید کرده است.

بنا بر این گزارش، این بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری شامل مبلغی بیش ۹۳۰.۰۰۰ دلار از بودجه جاری و ۶۲۰.۰۰۰ دلار از بودجه آتی دولت اسراییل است که قرار است در نوامبر رسما تصویب شود.

آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که در ماه سپتامبر با پایگاه خبری والا نیوز گفتگو می‌کرد، در این باره گفته بود، اسراییل آماده‌سازی‌ها برای اقدام علیه برنامه هسته‌ای ایران را «سرعت بخشیده است. بخش اعظمی از افزایش بودجه ارتش به همین منظور بوده است.

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل نیز گزارش داد این بودجه قرار است صرف خرید انواع هواپیما‌های جنگنده، پهپاد‌های جاسوسی و تسلیحات منحصر به فرد مناسب برای چنین حمله‌ای شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
22
5
آفتاب سخنگوی دشمنان و غربگدای بدبخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
3
13
آقای "دنیس راس" نمیخواد شما و همپالگی‌هات به تندروهای اینطرف نون قرض بدی. اینا خودشون به اندازه کافی داغ هستن
ترامپ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
3
2
آفتاب نیوز ناشر اکاذیب است
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
5
3
خخخخخخ
بقول حاج قاسم بیایید ما منتظر هستیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین