کد خبر: ۷۳۳۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
نمی‌توان با بازدید از چند بیمارستان دست دلالان را کوتاه کرد

سکوت وزارت بهداشت درباره گرانی داروهای غیرکرونایی

نماینده مجلس گفت: متأسفانه ما در روزهای گذشته شاهد گرانی دارو و برخی اوقات کمیاب بودن و در دسترس نبودن برخی اقلام دارویی بودیم.
سکوت وزارت بهداشت درباره گرانی داروهای غیرکرونایی
آفتاب‌‌نیوز :

اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی دارو اظهار داشت: متأسفانه ما در روزهای گذشته شاهد گرانی دارو و برخی اوقات کمیاب بودن و در دسترس نبودن برخی اقلام دارویی بودیم.

وی افزود: این در حالی است که مقابل برخی داروخانه‌های بزرگ و مرکزی شهر به نیازمندان دارو آدرس خیابان ناصرخسرو که بازار داروهای قاچاق و کمیاب است را می‌دهند.

نماینده گرمسار در مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد که مافیا و دلالان توانسته‌اند بازار دارویی کشور را در اختیار بگیرند. این در حالی است که مسئولان باید متوجه باشند که همه مشکل مردم واکسن و داروهای کرونا نیست، بلکه مردم درگیر درمان‌های مقدماتی برخی بیماری‌ها هستند.

مطهری خاطرنشان کرد: وعده‌های دولتمردان و وزیر بهداشت برای حذف دلالان دارو باید هرچه زودتر محقق شود و آقای عین اللهی باید پای کار آمده و نیازهای دارویی جامعه را برطرف کنند و نمی‌توان با بازدید از چند بیمارستان و داروخانه با باندها و دلالان دارویی مقابله کرد.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های امنیتی و نظارتی باید به حوزه دارو و گرانی دارو ورود قاطعی داشته باشند و دست دلالان را کوتاه کنند؛ متأسفانه سرنوشت بیماران به دست یک مشت انسان‌هایی افتاده که فکر و ذکر آنها پول و درآمد بیشتر است.

نماینده گرمسار در مجلس اظهار داشت: وزیر بهداشت در جلسه رأی اعتماد مجلس وعده جمع‌آوری دلالان دارو را داده بود، اما ما شاهد این موضوع نیستیم. این در حالی است که مردم از واردات و تزریق واکسن کرونا راضی هستند که بایستی این رضایت به حوزه داروهای غیرکرونایی هم تسری پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین