کد خبر: ۷۳۳۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی
آفتاب‌‌نیوز :

روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سید مرتضی حسینی در مجلس به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت رسیدگی به خرابی‌های مکرر قطار مسافربری میانه به تهران و نارضایتی مسافران.

سیدمجتبی محفوظی به وزیر نیرو: ضرورت حل مشکلات آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهرستان آبادان.

احمد محرم زاده یخفروزان به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: ضرورت تأسیس پاسگاه نیروی انتظامی در دهستان ورگهان و ضرورت خرید تضمینی سیب باغداران و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای صادرات.

مجتبی بخشی پور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در صدور مجوز برای دو شیفته شدن درمانگاه تأمین اجتماعی اسلام آباد غرب. همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم تسریع در اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو.

کیومرث سرمدی واله به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت شفاف‌سازی و پیگرد قانونی سوء استفاده از بیت‌المال و کشف ماینر در ساختمان بورس.

مسلم صالحی به رئیس جمهور: در خصوص لزوم بازنگری در انتصاب افراد در پست های مدیریتی بدون بررسی های لازم.

سید سلمان ذاکر به رئیس جمهور: لزوم تسریع در ایجاد شبکه تلویزیونی و رادیویی، کشاورزی و دامداری در کشور.

حسین محمدصالحی دارانی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت ممنوعیت واردات لباس و سایر اقلام از ترکیه.

علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم توجه مسئولان وزارت بهداشت به صحبت های منتقدان.

مجتبی بخشی پور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تأمین اعتبار و سرفصل جشنواره‌های دائمی قرار گرفتن جشنواره مرصاد.

سیداحمد آوائی نماینده دزفول به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در فرآیند اجرای طرح‌های زیرساختی استان خوزستان به ویژه شهرستان دزفول. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت خسارت وارده ناشی از خشکسالی به کشاورزان تحت پوشش شبکه آبیاری دز.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت برکناری مدیر آب منطقه‌ای استان همدان.

سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم افزایش تخصیص منابع آب در استان زنجان و ضرورت تأمین آب شرب شهرستان خدابنده. همچنین تذکر به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم احیاء آیین‌نامه توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی به ویژه در روستاهای شهرستان خدابنده. همچنین تذکر به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: ضرورت توجه به زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خدابنده به ویژه غار کتله خور. همچنین تذکر به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت صدور دستور ویژه به بانک مرکزی در خصوص اجرای مصوبه هیأت دولت درباره تخصیص اعتبار برای امهال تسهیلات کشاورزی برای خشکسالی به ویژه در شهرستان خدابنده. به وزرای نفت و جهاد کشاورزی: ضرورت اجرای مصوبه هیأت دولت در خصوص تخصیص اعتباری برای امهال تسهیلات کشاورزی برای جبران خشکسالی.

معین الدین سعیدی به رئیس جمهور: لزوم اجرایی شدن وعده ایشان مبنی بر ساخت دانشگاه پزشکی چابهار.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین