کد خبر: ۷۳۳۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

توضیح پلیس درباره استفاده از ابزار زنده‌گیری حیوانات در بازداشت یک زن: بند کیف بود!

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت درخصوص مطرح شدن استفاده از ابزار زنده‌گیری حیوانات در بازداشت یک زن که چندی پیش فیلم آن منتشر شد، گفت: آن چوب نیست و بند کیف خانمی هست که محکم گرفته است. بنابر تدابیر فرمانده ناجا با ماموران خاطی برخورد انضباطی صورت گرفت.
توضیح پلیس درباره استفاده از ابزار زنده‌گیری حیوانات در بازداشت یک زن: بند کیف بود!
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به برخورد نامناسب ماموران پلیس با خانمی که چندی پیش دستگیر و فیلم این صحنه در فضای مجازی منتشر شد، اظهار کرد: این فرد در گذشته سابقه دستگیری توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ را داشته است.

وی با بیان اینکه خودرویی که متهم سوار آن شد، خودروی حمل متهم بوده و خودروی گشت ارشاد امنیت اخلاقی نبوده است، گفت: متاسفانه عملکرد ماموران پلیس در صحنه شتاب زده، غیرحرفه‌ای، خارج از چارچوب و ضوابط بود.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بنابر تدابیر فرمانده ناجا با ماموران خاطی برخورد انضباطی صورت گرفت و همگی این افراد توقیف شدند.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت درخصوص مطرح شدن استفاده از ابزار زنده‌گیری حیوانات در بازداشت این زن گفت: آن چوب نیست و بند کیف خانمی هست که محکم گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین