کد خبر: ۷۳۳۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴

توصیه وزیر کشور ایران به طالبان: به دنبال تامین امنیت و معیشت مردم باشید

وزیر کشور گفت: مسوولان کنونی افغانستان باید به دنبال تامین امنیت مردم خود بوده و دغدغه های معیشتی آنان را رفع نمایند.
توصیه وزیر کشور ایران به طالبان: به دنبال تامین امنیت و معیشت مردم باشید
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی پنجشنبه شب در حاشیه مراسم معرفی استاندار خراسان رضوی افزود: ما همواره از مردم افغانستان خواسته ایم که به سوی مرزهای ما نیایند و اگر نیازمندی هایی دارند آنها را به روش های دیگر در داخل افغانستان تامین می‌کنیم و امیدواریم حاکمان افغانستان به این موضوع توجه کنند.

وی ادامه داد: البته مهاجرانی که به مرزهای ما آمده اند هم دین ما و مورد تکریم ما می باشند، ما وظیفه دینی و اسلامی خودمان می‌دانیم که برای کمک به آنان تلاش کنیم اما لازم است این عزیزان قانع باشند و با توجه به محدودیتها کمتر به سوی مرزهای ما حرکت کنند.

وزیر کشور همچنین به خبرنگاران گفت: استان خراسان رضوی دارای ابعاد اختصاصی است و وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) یک ظرفیت بسیار بزرگ به این استان بخشیده است.

وی خراسان رضوی را محل علم و فرهنگ و تمدن دانست و افزود: از این نقطه باید طلوع دانش داشته باشیم و سراسر منطقه را از وجود ظرفیت‌های بزرگ علمی، فرهنگی و طبیعی استان مانند معدن، کشاورزی، مرز و تبادلات مرزی بهره‌مند کنیم.

وحیدی ادامه داد: این ظرفیت‌های فراوان با عنایت به ظرفیت بزرگ معنوی استان می تواند زمینه توسعه بیشتر و عدالت محور استان را فراهم کند.

وی گفت: نگاه دولت سیزدهم این است که با تمام توان در خدمت مردم باشد و کاستی ها را برطرف کرده و محرومیت ها را بزداید و زمینه های پیشرفت را هرچه بیشتر فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین