کد خبر: ۷۳۳۳۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

واکنش مورینیو بعد از باخت تحقیرآمیز

سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا گفت: هیچ وقت این حقیقت که ما ترکیبی محدود داریم را پنهان نکردم؛ ما تنها ۱۳ بازیکن داریم که می‌توانند یک تیم را تشکیل دهند.
واکنش مورینیو بعد از باخت تحقیرآمیز
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال آاِس رم ایتالیا شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا مقابل میزبان ناشناخته خود تیم بودوگلیمت نروژ با نتیجه تحقیرآمیز ۶ بر یک شکست خورد تا ژوزه مورینیو برای اولین بار چنین باخت سنگینی را دوران مربیگری‌اش تجربه کند.

سرمربی پرتغالی رم بعد از این باخت تلخ اظهار داشت: من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنم پس مسوولیت آن با من است. می‌خواستم به کسانی که سخت تلاش می‌کنند فرصت دهم و به ترکیب اصلی با توجه به وضعیت آب و هوا استراحت دهم. اگر می‌توانستم با ترکیب همیشگی بازی کنم این کار را انجام می‌دادم زیرا بین بازیکنان ترکیب اصلی و ذخیره فاصله بسیار زیادی وجود دارد. حد این ترکیب را می‌دانستم و چیز جدیدی برای من نیست اما انتظار نمایش بهتری داشتم.

مورینیو همچنین خاطرنشان کرد: هر شکست آسیب‌های خودش را دارد. هیچ وقت این حقیقت که ما ترکیبی محدود داریم را پنهان نکردم. ما تنها ۱۳ بازیکن در حد تیم داریم که می‌توانند یک تیم را تشکیل دهند. دیگر بازیکنان در سطحی متفاوت هستند. حداقل نکته مثبت پس از این شکست این است که دیگر از من کسی نمی‌پرسد چرا از همان بازیکنان همیشگی استفاده می‌کنم.

رم در حال حاضر در گروه C رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا با ۶ امتیاز، بعد از نماینده نروژ در رده دوم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین