کد خبر: ۷۳۳۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

توضیح نماینده مجلس درباره محرمانه بودن اموال مسئولان

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس با بیان اینکه موضوع محرمانه بودن اموال مسئولان یک شیطنت رسانه‌ای است، گفت: این موضوع توسط مخالفان مجلس صورت گرفته و مصوبه محرمانه بودن اموال مسئولان در هیچ یک از دستورالعمل‌ها و کمیسیون‌های مجلس وجود ندارد.
توضیح نماینده مجلس درباره محرمانه بودن اموال مسئولان
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مجلس، با اشاره به انتشار خبری در یکی از روزنامه‌ها درباره محرمانه بودن اموال مسئولان و انتساب آن به مجلس یازدهم، اظهار کرد: شفافیت یک اصل پذیرفته شده در میان نمایندگان مجلس و به عنوان مبنای کار آن هاست؛ لذا موضوع محرمانه بودن اموال مسئولان در واقع یک شیطنت رسانه‌ای است که توسط مخالفان مجلس صورت گرفت. اساسا در حقیقت مصوبه محرمانه بودن اموال مسئولان در هیچ یک از دستورالعمل‌ها و کمیسیون‌های مجلس وجود ندارد.

نابب رئیس فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت طرح شفافیت آرا، گفت: این طرح در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس تصویب شده اما فرایند قانونگذاری آن دارای مراحلی است که باید طی شود. اکنون نیز این طرح در نوبت دستور صحن قرار دارد و در هفته‌های آتی می‌تواند با ۵۰ امضاء در اولویت قرار بگیرد.

نماینده تبریز بیان کرد: مبنای مجلس بر این است که این طرح آشکار باشد یعنی رای موافق، مخالف و ممتنع افراد مشخص شود همچنین مذاکرات کمیسیون‌ها باید بلافاصله منتشر شوند؛ لذا در کل این طرح بهتر از طرح قبلی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین