کد خبر: ۷۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

نماینده ساوه: مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبل شوند

نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته مهم در کنار انجام سفرهای استانی موضوع تغییر استانداران و مدیران بی‌انگیزه دولت قبل و جایگزین کردن مدیران انقلابی به جای آنها است که باید به طور جد در دستور کار آقای رئیسی قرار گیرد.
نماینده ساوه: مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبل شوند
آفتاب‌‌نیوز :

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ۸۰ درصد مشکلات کشور با ایجاد هماهنگی و حذف بروکراسی‌ها قابل رفع است و رئیس جمهور در سفر به استان‌ها می‌تواند با عنایت به این مسئله نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده رباط کریم در مجلس، با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: سفر به استان‌ها باعث می‌شود که مسئولان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و تصویر دقیق‌تری از مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند. از سوی دیگر حضور مسئولان در بین مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و مردم وقتی می‌بینند مسئولان رو در رو حرف‌های آن‌ها را می‌شنوند نسبت به بهبود وضعیت امید بیشتری پیدا می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ۸۰ درصد مشکلات کشور نیازی به بودجه ندارد، بلکه با هماهنگی دستگاه‌های مختلف و حذف بروکراسی اداری و موانع ایجاد شده قابل حل است.

نوروزی خاطرنشان کرد: برای مثال یک کارخانه به دلیل ایجاد موانع تعطیل شده و یا یک پروژه که ردیف اعتباری برایش تخصیص داده شده و اعتبار هم برای اجرای آن واریز شده، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و مانع‌تراشی‌ها متوقف شده که این‌ها همگی با هماهنگی‌ها و رفع موانع ایجاد شده قابل حل است.  باید در معاونت اجرایی ریاست جمهوری و زیر نظر آقای مرتضوی کمیته‌ای تشکیل شده و این موانع و مشکلات را شناسایی و در ارتباط با مدیران استانی حل کند.

تداوم امید در مردم در گرو اجرایی شدن تصمیمات سفر‌های استانی است

مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: انجام سفر‌های استانی باعث می‌شود تا مدیران اجرایی کشور تصویر دقیق‌تری از وضعیت جامعه در نقاط مختلف کشور به دست آورند و طبیعتا مدیر میدانی می‌تواند با اطلاعاتی که در اختیار دارد تصمیمات دقیق‌تری را نسبت به مدیر پشت میزنشین اتخاذ کند.

وی افزود: علاوه بر این حضور مسئولان در میان مردم و دیدار چهره به چهره موجب امیدآفرینی در میان مردم می‌شود و امید را در دل مردم زنده می‌کند.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:، اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که تداوم امید ایجاد شده در جامعه به دنبال سفر‌های استانی در گرو اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفرهاست که باید به طور جد مدنظر قرار گیرد. وعده‌هایی که مسئولان پیشین به مردم داده و به آن‌ها عمل نکردند باعث ایجاد یک ذهنیت منفی در میان مردم شده است که باید با اجرای تصمیمات و عمل به وعده‌ها توسط مسئولان دولتی این ذهنیت منفی مردم نسبت به مسئولان از بین برود. من در جلسه‌ای که اخیرا با آقای رئیسی داشتیم به ایشان گفتم که دقت کنید تا مسئولان همانند مسئولان پیشین به مردم وعده دروغ ندهند تا موجبات یأس مردم فراهم نشود.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید اجرای تصمیمات و عمل به وعده‌های داده‌شده در سفر‌های استانی به طور جد در دستورکار دولت قرار گیرد تا ما شاهد تداوم امید ایجادشده در میان مردم باشیم.

دولت نسبت به جایگزین کردن مدیران اقدام کند
حجت‌الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر‌های استانی رئیس‌جمهور گفت: سفر‌های استانی رئیس‌جمهور امر بسیار مطلوبی است و باعث می‌شود تا مسؤولان اجرایی به طور دقیق‌تر در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی افزود: نکته مهم در کنار انجام سفر‌های استانی موضوع تغییر استانداران و مدیران بی‌انگیزه دولت قبل و جایگزین کردن مدیران انقلابی به جای آن‌ها است که باید به طور جد در دستور کار آقای رئیسی قرار گیرد.

نماینده ساوه در مجلس اظهار داشت: مدیران بی‌انگیزه دولت قبل در ۸ سال گذشته که کار نمی‌کردند و امروز هم که نمی‌دانند خواهند ماند یا خواهند رفت که دیگر بدتر و طبیعتاً این مدیران نخواهند توانست مجریان خوبی برای تصمیمات سفر‌های استانی باشند.

سبزی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مدیران دولت قبل با رویکردی که دارند که طبعا رویکرد انقلابی نیست مشغول به کار هستند و حال آنکه ما در شرایط فعلی نیاز به مدیر انقلابی داریم تا بتوانیم کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: تصمیم انقلابی مدیر انقلابی می‌خواهد تا تصمیمات را اجرایی و عملیاتی کند وگرنه ما در عملیاتی شدن تصمیمات سفر‌های استانی در صورت عدم تغییر مدیران با مشکل مواجه خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین