کد خبر: ۷۳۳۵۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

وزیر کشور: می‌توانیم ظرف ۱۰ سال اقتصاد برتر دنیا می‌شویم

وزیر کشور گفت: اگر به اسلام دل بدهیم، ظرف ۱۰ سال جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد.
وزیر کشور: می‌توانیم ظرف ۱۰ سال اقتصاد برتر دنیا می‌شویم
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی شامگاه شنبه ۱ آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: تشکر کنیم از آقای شاهرخی، استاندار سابق همدان که در عنفوان جوانی به جبهه رفتند و سپس ۱۸ سال در این استان، خدمت صادقانه داشتند.

وحیدی تصریح کرد: آقای قاسمی فرزاد، استاندار جدید همدان چهره نام آشنایی هستند و ۶۶ ماه در اسارت بودند. در مسئولیت‌های مختلف در وزارت کشور، حضور داشتند.

وی ادامه داد: همدان، اهمیت ویژه‌ای دارد و نقطه کلیدی در غرب کشور است. مهد عارفان و علمای بزرگ بوده و پایتخت تمدن است. این خاک، زر خیز است و زر آن از جنس عالمان و شهداست.

وزیر کشور مطرح کرد: ما مسیرمان مسیر بزرگی است به بزرگی مسیرمان باید کار کنیم. امروز حرف در دنیا حرف اسلام و مکتب اهل بیت است. ما در خط مقدم بودن را انتخاب کردیم و در خط مقدم بودن مشکلات، تحریم و کاستی‌ها دارد. مسئولین ما باید در خط مقدم باشند که نیاز به زحمت و تلاش دارد و کاهی توهین و تهمت و کشته شدن دارد اما باید در خط مقدم حضور داشت.

وحیدی ادامه داد: ما باید صفحه جدیدی باز کنیم که در این صفحه نباید حرفی از ناامیدی و اتکاء به غیر باشد. نمی‌توانیم هم به خدا و هم به اجانب متکی باشیم. نگاه ما باید توحیدی باشد. در فرهنگ مومنان نگاه به غرب وجود ندارد. اگر متکی به غیر باشیم شکست می‌خوریم.

وی مطرح کرد: در برش استانی نیز از اعتماد مردم آسیب دیده باید جبران کنیم. اگر انگیزه ها دچار کدورت شده با بودن در میدان، برطرف کنیم و جنبش حدیدی باید اتفاق بی‌افتد. به حرکت درآوردن جامعه بعد از بینش توحیدی است.

وزیرکشور با بیان اینکه ما باید بندگی خود را به خدا نشان دهیم، مطرح کرد: این الم دولت است و این را از اسلام گرفته و اگر دل دادیم، سربلندی و عزت را می‌بینیم و ظرف ۱۰ سال جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد.

وحیدی مطرح کرد: مسئولین باید جزئی از مردم باشد و با وجود این جنبش، مسائل خیلی راحت حل خواهند شد. استاندار باید میدان‌دار این صحنه باشد. همه باید این روحیه پرنشاط را حفظ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
1
جناب 20 سال يش سند توسعه 1404 را رقم زديد سه سال ديگر موعد سند و وعده هايتان است چند درصد محقق شده؟ حالا وعده 10 سال ديگه .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
این میتوانیدتون ما را کشته بعد دهم از کدام طرف ردیف اول این را بگید که ده سال دیگه زیرش نزنید شما ها که الحمدولله همه تخصص ها را از بدو تولد دارید اقتصاد دانها هم که همه نفوذیند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین