کد خبر: ۷۳۳۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

پیروزی وستهام در دربی لندن/ شکست یاران «قدوس» در خانه

هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی‌ تیم‌های وستهام یونایتد و لسترسیتی برابر حریفان خود پیگیری شد.
پیروزی وستهام در دربی لندن/ شکست یاران «قدوس» در خانه
آفتاب‌‌نیوز :

هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ پیگیری شد که در پایان آن تیم‌های وستهام یونایتد و لسترسیتی موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند.

این دو تیم لندنی که وضعیت تقریبا مشابهی در این فصل از لیگ انگلیس داشتند، در ورزشگاه لندن استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم میزبان موفق شد با یک گل حریفش را از پیش رو بردارد.

«میکل آنتونیو» مهاجم تنومند وستهام یونایتد در دقیقه ۷۲ تک گل ارزشمند تیمش را وارد دروازه تاتنهام کرد.

چکش‌ها با این پیروزی ۱۷ امتیازی و به رتبه چهارم جدول لیگ انگلیس صعود کردند. تاتنهام نیز با این شکست ۱۵ امتیازی و در رده ششم جدول باقی ماند.

برنت‌فورد - لسترسیتی

در دیگر دیدار این هفته از لیگ انگلیس، زنبورها در برنتفورد کامیونیتی استادیوم میزبان لسترسیتی بودند. این بازی در پایان با حساب دو بر یک به سود لستر همراه شد.

«یوری تیلمانس» در نیمه نخست موفق شد در دقیقه ۱۴ دروازه میزبان را باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش بیاندازد. در نیمه دوم «ماتیاس یورگنسن» مدافع پیش تاخته زنبورها توانست بازی را در دقیقه ۶۰ به تساوی برساند.

«جیمز مادیسون» هافبک خوش استیل و خلاق لسترسیتی در دقیقه ۷۳ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نتیجه باز دو بر یک به سود میهمان دنبال شود.

«سامان قدوس» ملی پوش فوتبال کشورمان از دقیقه ۷۶ وارد میدان شد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

لستر با این پیروزی ۱۴ عدد امتیازهای خود را به ۱۴ رساند و به رتبه نهم جدول صعود کرد. برنت‌فورد هم با این شکست ۱۲ امتیازی و در رده دوازدهم جای گرفتند.

در مهم‌ترین دیدار هفته نهم لیگ فوتبال انگلیس، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول از ساعت ۱۹ در اولدترافورد با یکدیگر دیدار می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین