کد خبر: ۷۳۳۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان تهرانی خاتمه پیدا کرد.
پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در یکی از دیدارهای حساس هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران دوشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این دیدار را «حسن اکرمی» را با کمک‌های «جلیل شعرانی» و «حسین مرادی» بر عهده دارد.

ذوب‌آهن پس از پیروزی در هفته نخست مقابل صنعت‌نفت آبادان به دنبال سه امتیاز خانگی است تا دومین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد از طرف دیگر آبی‌پوشان تهرانی که در هفته اول هوادار را در خانه با یک گل شکست دادند در تلاش هستند تعداد امتیازات خود ر لیگ برتر را به عدد ۶ برسانند.

فرهاد مجیدی که به خوبی می‌داند استقلال در پنج دیدار گذشته خود در فولاد شهر طعم پیروزی را نچشیده است می‌خواهد در این بازی طلسم شکنی کند و تیمش را در قامت یک مدعی قهرمانی نشان دهد.

در دقیقه یک ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست با ضربه سر رضا خالقی‌فر همراه شد و نزدیک بود استقلال یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر را دریافت کند اما سید حسین حسینی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۲۷ کوین یامگا در اولین بازی خود با پیراهن استقلال حرکت دیدنی در عرض انجام و با چرخش مناسب مدافعان ذوب‌آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و با ضربه آرام اما دقیق و فنی توپ را به گوشه دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا این تیم اولین گل را در لیگ برتر دریافت کند.

در دقیقه ۴۰ اشتباه مهدی پور موقعیت خوبی را برای ذوب‌آهن فراهم کرد اما شوت عارف رستمی از بالای دروازه استقلال به خارج رفت تا بهترین موقعیت این تیم در نیمه نخست برای گلزنی از بین برود.

در دقیقه ۴۷ همکاری خوب بازیکنان ذوب‌آهن با ضربه سینا اسدبیگی همراه شد که رشید مظاهری با جایگری مناسب دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

کوین یامگا بر اثر برخورد با سجاد جعفری از ناحیه سر دچار خونریزی شد تا با سری بانداژ شده به بازی ادامه دهد. بازیکن ذوب‌آهن نیز که دچار مصدومیت شده بود از زمین خارج و جای خود را به سینا اسدبیگی داد.

سیدحسین حسینی که در دقیقه اول بازی با یک واکنش دروازه استقلال را نجات داده بود از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی جدی شد و در دقیقه ۱۰ جای خود را به رشید مظاهری داد.

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری(سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شبانی، محمد خدا بنده لو

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی(رشید مظاهری)، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، ووریا غفوری، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، امیرحسین حسین زاده

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین