کد خبر: ۷۳۳۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
افزایش ۳ میلیونی قیمت ایران خودرویی‌ها

قیمت انواع خودرو / پراید ۱۶۲ میلیون

صنعت خودرو یکی از صنایع غیرقابل دفاعی است که متأسفانه نه تنها نتوانسته رضایت مشریان را جذب کند بلکه به انحاء مختلف نیز به جیب آن‌ها چشم داشته است. با این حساب به دلیل انحصاری بودن خودرو در کشور، مردم راهی جز اقبال به سمت محصولات داخلی ندارند از این رو قیمت انواع خودرو همواره برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.
قیمت انواع خودرو / پراید ۱۶۲ میلیون
آفتاب‌‌نیوز :

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان ۸ محصول پرتیراژ‌های ایران خودرو امروز ۴ خودرو رشد ۲ تا ۳ میلیونی قیمت در بازار داشتند و ۴ خودرو نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

رشد قیمت برخی از محصولات ایران خودرو همزمان شد با افزایش نرخ دلار در بازار، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت دلار موجب شد تا برخی از عرضه کنند اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کنند. رشد قیمت در بازار پرتیراژ‌های ایران خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود است و این امر موجب فریز بازار خودرو شده است. از سوی دیگر هرچند تصور می‌شد که طرح‌های فروش‌های فوری یا فروش فوق العاده خودروسازان بر روند بازار اثرگذارد، اما با توجه به اینکه این خودرو‌ها تا زمانی که در رهن شرکت‌های خودروسازی قرار دارند (اصولا یکسال) نمی‌توانند تاثیر در بازار داشته باشند با این شرایط بازار روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در بازار در میان پرتیراژ‌های ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» در بازار رشد ۲ تا ۳ میلیون قیمت داشتند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با این شرایط می‌توان گفت امروز «سورن پلاس» با افزایش ۳ میلیونی قیمت در بازار با قیمت ۳۱۲ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتور EF۷» نیز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

خانواده ۲۰۶ نیز هم بدون تغییر قیمت در بازار قیمت گذاری و هم افزایش قیمت داشتند. بر این اساس «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان عرضه شد

و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز با افزایش ۳ میلیون تومانی ۲۹۴ میلیونی شد و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز افزایش ۲ میلیونی قیمت داشت و در بازار به ۲۹۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصادنیوز؛ از سوی دیگر قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز در بازار امروز ۲ میلیون تومان گران شد و در بازار به ۴۶۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا معمولی» نیز بدون تغییر ۳۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما «رانا پلاس» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

قیمت انواع خودرو / از پراید ۱۶۲ میلیونی تا دنا ۳۲۲ میلیون تومانی

این جدول را نیز خبرگزاری میزان منتشر کرده است

قیمت انواع خودرو / از پراید ۱۶۲ میلیونی تا دنا ۳۲۲ میلیون تومانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین