کد خبر: ۷۳۴۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

جولان ریپل در خاورمیانه / آیا XRP سیستم انتقال پول را متحول می‌کند؟

این روزها کشورهای عربی مانند امارات قصد دارند سیستم انتقال پول جهانی خود را با استفاده از ارز دیجیتال ریپل بروزرسانی کنند.
جولان ریپل در خاورمیانه / آیا XRP سیستم انتقال پول را متحول می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

استقرار نقدینگی در خاورمیانه باعث شده تا سیگنال‌های مثبتی برای ارز دیجیتال ریپل صادر شود.

در سال ۲۰۲۰ حدود ۷۸ میلیارد دلار حواله از سمت کشورهایی مانند عربستان سعودی، امارات متحده عربی و شمال آفریقا صادر شد. این منطقه در حال تغییر سریع به سمت ارزهای دیجیتال است و یکی از مترقی‌ترین محیط‌های مالی در جهان است. امروز ارز دیجیتال ریپل با مشارکت چند شرکت دیگر قصد دارد خدمات حواله‌های فوری و کم هزینه را به این منطقه وارد کند.

حواله‌های سنتی با معاملات آهسته، گران و مبهم همراه هستند و برای بسیاری از افرادی که برای هزینه‌های زندگی نیاز به رسیدن حواله دارند، تاخیر یا عدم پرداخت می‌تواند فاجعه‌بار باشد.

با استفاده از تکنولوژی odl و استفاده از ارز دیجیتال ریپل و شرکت پی‌پال می‌تعوان حواله‌های ارزان را به داخل یا خارج از این منطقه ارسال کرد.

این یکی از ماموریت‌های بزرگ پی‌پال برای فعال کردن پرداخت‌های دیجیتال برای یک میلیارد کاربر تلفن هوشمند در خاورمیانه و آفریقا است که از نظر مالی ضعیف هستند.

ریپل حضور روبه رشدی در منطقه دارد و در سال ۲۰۲۰ ریپل یک دفتر مرکزی در دبی ایجاد کرد تا از مشتریان پشتیبانی کند. این روزها بسیاری از کشورهای عربی از ریپل برای بهبود پرداخت‌های برون مرزی استفاده می‌کنند.

حجم معاملات ریپل در حال حاضر چهار برابر حجم نسبت به سال قبل رشد کرده است.

نهادهای نظارتی آینده‌نگر در خاورمیانه مسیر را برای پیشرفت نوآوری‌ها هموار کردند و کشورهایی مانند امارات متحده عربی که قصد نوسازی سیستم پرداخت جهانی خود دارند از ارز دیجیتال استفاده بیشتری دارند.

مدیرعامل ریپل گفت: من از پیشرفت‌های پروژه به شدت دلگرمم و در مورد آینده هم هیجان زده‌ام چون رهبران منطقه تمرکز زیادی بر هموار کردن راه برای بهبودهای مالی دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین