کد خبر: ۷۳۴۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

عذرخواهی وزیر نفت از مردم/فعالیت ۳ هزار جایگاه سوخت

وزیر نفت با عذرخواهی از مردم بابت اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، گفت: حدود سه هزار جایگاه سوخت فعال هستند و مردم می‌توانند به صورت دستی و خارج از شبکه کارت سوخت، سوخت مورد نیاز را تامین کنند.
عذرخواهی وزیر نفت از مردم/فعالیت ۳ هزار جایگاه سوخت
آفتاب‌‌نیوز :

«جواد اوجی» با اشاره به اینکه به دنبال اختلال در سامانه هوشمند کارت سوخت در جایگاه های کشور، ستاد بحران در وزارت نفت تشکیل شد، افزود: در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز ستاد بحران تشکیل شد.

وی ادامه داد: مدیران با یک بسیج عمومی در کل کشور برای حل مشکل به میدان آمدند.

اوجی با بیان اینکه با این اختلال، سیستم جایگاه های سوخت شامل سیستم کارت هوشمند و نازل ها از کار افتاد، گفت: برای اینکه مردم برای تهیه سوخت مورد نیاز، دچار مشکل و چالش نشوند تمام جایگاه ها آفلاین و دستی به مدار آمد.

وزیر نفت تاکید کرد: در ساعات اولیه همکاران و نیروهای صنعت نفت در تمامی جایگاه های سراسر کشور فعال شدند و جایگاه به جایگاه رفتند و با تغییر کد در سیستم کارت هوشمند، آن را به حالت دستی درآوردند تا مردم بتوانند به سوخت دسترسی داشته باشند.

وی گفت: دشمن قصد داشت با این حرکت به مردم آسیب بزند اما به لطف خدا و همراهی مردم که صبوری کردند و به وزارت نفت اعتماد داشتند خوشبختانه این تیر به سنگ خورد.

اوجی ادامه داد: حدود ۳ هزار جایگاه سوخت فعال هستند و مردم می توانند به صورت دستی و خارج از شبکه کارت سوخت، سوخت مورد نیاز را تامین کنند.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه از مردم عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهیم که شاهد این قضایا در آینده نباشیم، افزود: به تمام متخصصین حوزه IT در ۴ شرکت اصلی وزارت نفت فراخوان داده شده است و همگی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: اتفاقی برای کارت های سوخت وسهمیه های سوخت رخ نداده است. شایعه گرانی بنزین صحت ندارند و چنین مسئله ای اصلا در دولت مطرح نیست.

وزیر نفت تاکید کرد: ذخایر بنزین وضعیت بسیار خوبی دارد و به زودی صادرات بنزین و گازوئیل آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین