کد خبر: ۷۳۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

تکذیب پاسخ منفی ایران به دیدار با نمایندگان سه کشور اروپایی

یک منبع آگاه ضمن رد پاسخ منفی طرف ایرانی برای دیدار با نمایندگان سه کشور اروپایی تاکید کرد: ایران تاکنون برای گفتگوی مستقیم با سه کشور اروپاییِ برجام به صورت رسمی اعلام آمادگی و از آنان برای سفر به تهران و یا پایتخت‌های سه کشور دعوت کرده است که تاکنون پاسخی از طرف اروپایی داده نشده است.
تکذیب پاسخ منفی ایران به دیدار با نمایندگان سه کشور اروپایی
آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف ادعای برخی رسانه‌های آمریکایی درباره پاسخ منفی طرف ایرانی برای دیدار با نمایندگان سه کشور اروپایی، یک منبع آگاه این ادعا را رد کرد.

بر اساس اعلام این منبع، ایران تاکنون برای گفت وگوی مستقیم با سه کشور اروپاییِ برجام یعنی فرانسه، انگلستان و آلمان به صورت رسمی اعلام آمادگی و از آنان برای سفر به تهران و یا پایتخت‌های سه کشور دعوت کرده است که تاکنون پاسخی از طرف اروپایی داده نشده است.

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز چهارشنبه ۴ آبان به بروکسل سفر کرده است تا تا با «انریکه مورا»، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفتگو کند. پیش از این خبرنگار نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال در توییتی، مدعی شده بود که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران حاضر به دیدار و گفتگو با نمایندگان سه کشور اروپایی حاضر در توافق هسته‌ای نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین