کد خبر: ۷۳۴۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت رهبری برای ما فرض است

آیت‌الله جنتی: رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند

دبیر شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.
آیت‌الله جنتی: رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز چهارشنبه این شورا با تبریک به مناسبت روز پرخیر و برکت ۱۷ ربیع‌الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت‌های گوناگون همچون اعیاد و شهادت‌ ائمه اطهار (ع) است که در دیگر فرهنگ‌ها چنین چیزی وجود ندارد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت‌ ائمه "ع") تجدید حیات تشیع است، افزود: در این مناسبت‌ها مطالبی راجع به ائمه معصومین (ع) مطرح می‌شود که این مساله بسیار ارزنده است و الحمدلله این فرهنگ امروز شایع و رایج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در هر مناسبت مذهبی در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاها مردم مراسم جشن و عزاداری برگزار می‌کنند و خوشحالیم که از این فرهنگ برخورداریم و سایه اهل بیت (ع) بر سر ما گسترده است.امیدوارم که ما هم بتوانیم راه ائمه اطهار (ع) را ادامه دهیم و از مناسبت‌ها که هرکدام خاصیت خود را دارد، حداکثر استفاده را ببریم.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع‌الاول خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین