کد خبر: ۷۳۴۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

برتری پرسپولیس برابر نساجی در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست برابر نساجی به برتری رسید.
برتری پرسپولیس برابر نساجی در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه چهارشنبه با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف نساجی رفت که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس پایان یافت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در هفته اول با نتیجه سه بر یک فولاد خوزستان را در اهواز شکست داده بود و نساجی هم در دیداری خانگی برابر فجرسپاسی تازه لیگ برتری شده با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده بود و هر دو تیم جزو تیم‌های سه امتیازی جدول در پایان هفته نخست بودند.

در نخستین دقیق بازی روی پرس سنگین بازیکنان نساجی ممکن بود روی دروازه پرسپولیس خطر ایجاد شود که بازیکنان سرخپوش توپ را دور کردند.

در پنجمین دقیقه بازی پرسپولیس پشت محوطه جریمه نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که سانتر مهدی ترابی را بازیکنان نساجی دفع کردند.

در دقیقه شش پرسپولیس توانستند روی توپ‌دزدی آل‌کثیر صاحب موقعیت شود اما داور آن صحنه را خطا روی مدافع نساجی اعلام کرد.

در ادامه سرخپوشان روی ارسال از جناحین از کنار محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شدند که سانتر کوتاه امید عالیشاه ثمری نداشت.

در دهمین دقیقه دیدار روی پاس اشتباه بازیکنان نساجی مهدی عبدی می‌توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند که پس از برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

در دقیقه ۱۱ پرسپولیس روی حرکت از جناح چپ مهدی ترابی را عیسی‌ آل‌کثیر وارد دروازه نساجی را باز کرد اما کمک داور پیش از آن آفساید ترابی را اعلام کرد تا بدین ترتیب گل سرخپوشان مردود شود.

در دقیقه ۱۶ نساجی روی یک ضد حمله صاحب موقعیت جدی گلزنی شد اما تکل به موقع مهدی شیری موجب شد تا شوت رضا جعفری راهی به دروازه لک نداشته باشد.

ایوب کلانتری به خاطر اتلاف وقت در زدن کرنر از داور اخطار دریافت کرد.

در دقیقه ۱۸ نساجی بار دیگر روی اینیک حرکت ترکیبی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت کریم اسلامی از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

این دیدار در دقایقی از بازی فیزیکی و پر برخورد دنبال شد.

شوت مسعود شجاعی در دقیقه ۲۶ از فاصله دور با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶ پرسپولیس بار دیگر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر امید عالیشاه را مدافع نساجی با ضربه سر به کرنر فرستاد.

در ادامه سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد که علیرضا حقیقی ضربه سر این بازیکن را مهار کرد.

در دقیقه ۳۸ علیرضا حقیقی ضربه امید عالیشاه از زاویه بسته را مهار کرد.

در دقیقه ۴۰ پرسپولیسی‌ها روی حرکت از جناح چپ می توانستند دروازه نساجی را باز کند که پاس در عرض وحید امیری و ضربه مهاجمان پرسپولیس را مدافعان نساجی دفع کردند تا خطری دروازه این تیم را تهدید نکند.

در دقیقه ۴۳ روی حرکت پرسپولیسی‌ها از جناح چپ و نفوذ وحید امیری این بازیکن پاس زیبایی را برای مهدی عبدی ارسال کرد که شوت این بازیکن گل اول پرسپولیس را همراه داشت. این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل به تیم شهرش خوشحالی نکرد.

پرسپولیس در دقیقه ۴۴ صاحب ضربه کرنر شد که ضربه سید جلال حسینی روی تیر از کنار دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت.

داور برای نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

نیمه نخست در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، رضا اسدی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی ‌آل کثیر.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین