کد خبر: ۷۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
عمق دفاعی استراتژیک ما از خلیج فارس به دریای مدیترانه گسترش یافته

سرلشکر صفوی: قدرت موشکی هوافضای سپاه با دستور رهبری توسعه یافت

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در ۳۳ سال رهبری و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، تغییرات، تحولات، رشد، تعالی و ارتقاء در مدیریت دفاع، امینت و مقاومت در ابعاد ساختاری تجهیزاتی، آموزشی و حتی در بُعد عملیاتی در سطح راهبری صورت گرفته است.
سرلشکر صفوی: قدرت موشکی هوافضای سپاه با دستور رهبری توسعه یافت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در مراسم اختتامیه نمایشگاه کوثر ولایت (تدوین نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقاء و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی) در دانشگاه دفاع ملی با بیان اینکه اولین گام حضرت آقا توقف زمزمه ادغام ارتش و سپاه بود، گفت: آقا فرمودند ارتش و سپاه دو بازوی انقلاب اسلامی هستند؛ دومین‌گام رهبر معظم انقلاب اسلامی تفکیک ماموریت‌های نیروهای ارتش با نیروهای سپاه بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه با تدبیر و تصمیم رهبری ساختار ارتش از سه نیرو به چهار نیرو رسید، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است و امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است وارد اقیانوس هند و اطلس شود.

وی با اشاره به اینکه قدرت موشکی نیروی هوافضای سپاه با دستور فرماندهی کل قوا توسعه یافته است و امروز جمهوری اسلامی کشوری با عبور سرافرازانه از متن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در منطقه به قدرت برتر در غرب آسیا تبدیل شده است، گفت: پروژه داعش شکست خورد و جبهه مقاومت اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه‌ای به پیروزی رسید.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سه جنگ بزرگ اطراف ایران رخ داد، اما هیچگونه مشکلی برای ایران رخ نداد، افزود: عمق دفاعی استراتژیک ما از خلیج فارس به دریای مدیترانه گسترش یافته است و صهیونیست بیش از هر زمان دیگری سایه مقاومت و قدرت مجاهدان مومن امت اسلامی را بالا سر خود می‌بیند.

وی با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه چه کسی طرح خاورمیانه بزرگ را شکست داد؟ چه کسی پروزه از نیل تا فرات را شکست داد؟ گفت: آمریکایی‌ها پس از ۲۰ سال مفتضحانه از افغانستان خارج شدند و به فضل الهی به زودی از عراق و سوریه نیز خارج خواهند شد.

سرلشکر صفوی گفت: پس از جنایت رژیم تروربستی آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی پایگاه عین الاسد مقتدرانه هدف قرار گرفت در حالی که پس از جنگ جهانی دوم کسی تاکنون جرات و اراده چنین کاری را نداشته است؛ اما رهبری عزیز و مقتدر ما در مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها ایستادگی کرده است.

وی در ادامه مخاطب دستاوردهای این نمایشگاه را فراتر از نیروهای مسلح و حوزه امنیتی کشور، امت اسلامی دانست و تاکید کرد: باید از دستاوردهای این نمایشگاه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه مدیریت دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین