کد خبر: ۷۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد

گل‌محمدی: این وضعیت در شان باشگاه نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بحث گرفتن بازیکن خارجی به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد.
گل‌محمدی: این وضعیت در شان باشگاه نیست
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی چهارشنبه شب پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نساجی، اظهار داشت: در مجموع بازی درگیرانه و فیزیکی بود. ۲ تیم بسیار خوب پرس شدید را در دستور کار خود قرار دادند. در این مسابقه شاهد فضاهای کمی بودیم. مسابقه بیشتر در میانه میدان جریان داشت و رفته رفته توانسیم بهتر شویم. در مجموع اما جدال خوب و تماشاگرپسندانه‌ای بود. هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند.

گل‌محمدی ادامه داد: از نیمه اول راضی نبودم اما نیمه دوم بهتر شدیم. از نتیجه راضی هستم اما انتظار داشتم بهتر باشیم. در موقعیت‌سازی و توپ‌گیری خوب بودیم اما بازی مورد پسند من ارائه نشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نساجی تیم خوبی بود. آنها از خوب‌های لیگ برتر هستند و پیش‌بینی می‌کردیم که دیدار سختی باشد و به بچه‌ها هم گفته بودم. برد خانگی مناسبی به دست آوردیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. هر چند که مشکلات عجیب و غریبی داریم. نمی‌خواهم زیاد درباره‌اش صحبت کنم اما بچه‌ها با وجود تمام کمبودها بهترین عملکرد خود را دارند. امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود. درگیری‌های ذهنی زیادی داریم. بعدا شاید درباره‌اش صحبت کردم و باید از این وضعیت دربیاییم. این اصلا در شان و شخصیت پرسپولیس نیست که در این مخمصه گیر کند.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب بازیکن خارجی گفت: درهر صورت اگر نیاز شد به بازیکن خارجی هم فکر می‌کنیم. فعلا شرایط طوری است که نمی‌توانیم حتی از پس مخارج یومیه باشگاه هم بربیاییم. پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و مشکل قانونی داریم. بعد از آن باید تضمین بدهیم. پولی هم اگر باشد در تیم باید خرج شود. ما هم دوست داریم تیم تقویت شود اما شرایط دشواری است. شاید باور نکنید که هیچ پولی نگرفتیم.در بحث گرفتن بازیکن خارجی به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. این برای من جای سوال دارد. امیدوارم شرایط برای همه برابر باشد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین