کد خبر: ۷۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
وداع بایرن با جام حذفی آلمان با دریافت ۵گل از گلادباخ

شکست عجیب بایرن مونیخ مقابل گلادباخ

تیم فوتبال بایرن مونیخ در جریان رقابت های مرحله دوم جام حذفی آلمان، چهارشنبه شب با نتیجه غیر قابل باور پنج بر صفر مغلوب مونشن گلادباخ شد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.
شکست عجیب بایرن مونیخ مقابل گلادباخ
آفتاب‌‌نیوز :

باواریایی ها که با «یولیان ناگلزمان» شروع خیره کننده ای در رقابت های بوندسلیگا یک داشته و در پایان هفته نهم با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند، چهارشنبه شب در بازی های مرحله دوم جام حذفی آلمان با ارائه یک بازی پر انتقاد برابر مونشن گلادباخ تیم دوازدهم بوندسلیگا با نتیجه باورنکردنی پنج بر صفر شکست خورده و از جدول مسابقات حذفی خارج شدند.

«کوادیو کانه» در دقیقه ۲، «رنی بنشبیانی» در دقیقه ۱۵ در جریان بازی و ۲۱ از روی نقطه پنالتی و «بریل امبولو» در دقایق ۵۱ و ۵۷ گل های گلادباخ را درون دروازه قهرمان ادوار مختلف بوندسلیگا جای داده و تیم‌شان را به مرحله بعدی این رقابت ها رساندند.

این دومین بازی دو تیم در فصل جاری است. این دو تیم در نخستین بازی که ۲۲ مردادماه در رقابت های هفته اول بوندسلیگا برگزار شد، به تساوی یک بر یک بسنده کردند.

در دیگر دیدارهای همزمان نیز این نتایج به دست آمد:

اشتوتگارت صفر کلن ۲

هانوفر ۳ دوسلدورف صفر

دیدار ریگنزبروگ و هانزاروستوک با تساوی ۲ بر ۲ در وقت های قانونی تمام و به وقت های اضافه کشیده شد.

پیش از این نیز دینامودرسدن، سن پائولی را با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد و بوخوم نیز در ضربات پنالتی آگزبورگ را مغلوب و مسیر صعود خود به مرحله سوم این مسابقات را سبز کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین