کد خبر: ۷۳۵۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
تبلیغات

راهنمای انتخاب لوازم آشپزخانه با توجه به ترند‌های روز دکوراسیون

انتخاب لوازم آشپزخانه می‌تواند نسبت به انتخاب سایر لوازم خانگی پیچیده‌تر باشد. به‌عنوان‌مثال، یخچال یکی از معدود وسایلی است که لازم است دائما کار کند. به همین دلیل، مهم است که قبل از خرید هرگونه لوازم آشپزخانه به‌خوبی در این مورد تحقیق کنید و از سوی دیگر، برای اینکه آشپزخانه زیبایی داشته باشید ترند‌های روز دکوراسیون را نیز در نظر بگیرید.
راهنمای انتخاب لوازم آشپزخانه با توجه به ترند‌های روز دکوراسیون
آفتاب‌‌نیوز :

طراحی فوق العاده آشپزخانه ارتباط زیادی با جزئیات دارد و یکی از بهترین راهکار‌ها برای اطمینان از زیبا و مناسب بودن آشپزخانه این است که لوازم آشپزخانه را درست انتخاب کنید. آشپزخانه قلب خانه است و علت آن نیز واضح است. نه تنها بسیاری از عملکرد‌های کلیدی خانه ازجمله آشپزی تا نظافت در آشپزخانه انجام می‌شود، بلکه آشپزخانه باید در هنگام انجام این کار‌ها شیک به نظر برسد. در ادامه با راهنمای انتخاب لوازم آشپزخانه با توجه به ترند‌های روز دکوراسیون بیشتر آشنا خواهید شد.

۱. نحوه انتخاب یخچال فریزر

اولین قدم در انتخاب یخچال‌فریزر این است که به سبک زندگی خود فکر کنید. آیا برای نگهداری از محصولات تازه و خرید‌های خود از فروشگاه برای خانواده نیاز به یک یخچال بزرگ دارید؟ یا ترجیح می‌دهید فضای زیادی برای فریزر داشته باشید تا غذا‌های پخته‌شده و باقیمانده را در آن نگه دارید؟ در این زمینه انواع مختلفی از یخچال‌های اسنوا انتخاب‌های مناسبی هستند و به‌صورت مدل دوقلو و ساید بای ساید با بهترین کیفیت و قیمت در بازار در دسترس هستند.

آیا یک یخچال و یک فریزر جداگانه می‌خواهید یا ترجیح می‌دهید یخچال فریزری یکپارچه داشته باشید؟ برای اینکه بهترین یخچال‌فریزر را انتخاب کنید توصیه می‌کنیم که فهرست نیاز‌های خود را یادداشت کنید تا درنهایت یخچالی را تهیه کنید که نیاز‌های شما را برآورده می‌کند. پس از این گام، لازم است سبک، رنگ و سایر ویژگی‌های یخچال مثل آب‌سردکن را در نظر بگیرید.

۲. نحوه انتخاب قهوه‌ساز

آیا چیزی بهتر از قهوه تازه‌دم شده وجود دارد؟ تصور کنید که هر روز عطر آن آشپزخانه شما را پر می‌کند. با داشتن قهوه‌ساز خوب، تجربه لذت بردن از یک قهوه حرفه‌ای، دیگر تنها محدود به کافه نخواهد بود. اگر تصمیم گرفته‌اید در آشپزخانه یک قهوه‌ساز داشته باشید مهم است که دستگاه‌های قهوه‌ساز را ازنظر ویژگی‌ها و عملکرد مقایسه کنید.

راهنمای انتخاب لوازم آشپزخانه با توجه به ترند‌های روز دکوراسیون

به یاد داشته باشید که حتی در دسته‌بندی دستگاه‌های قهوه‌ساز، ویژگی‌های دستگاه انتخابی شما میان مارک‌ها و مدل‌های مختلف متفاوت است. سبک‌های یکپارچه قهوه‌ساز می‌توانند انتخابی بسیار عالی باشند، زیرا آن‌ها می‌توانند به‌طور یکپارچه با آشپزخانه شما هماهنگ شوند و بر روی سطح کار آشپزخانه، فضای ارزشمندی را آزاد کنند.

۳. نحوه انتخاب اجاق‌گاز

اجاق‌گاز یکی از لوازم بسیار ضروری آشپزخانه است که مهم است بتواند نیاز‌های خانواده شما را برطرف کند. در هنگام انتخاب فر جدید لازم است موارد مختلفی ازجمله منبع سوخت، اندازه، سبک و نحوه قرار گرفتن را در نظر بگیرید. کارآمد بودن عملکرد اجاق‌گاز، اغلب مهم‌ترین نکته‌ای است که لازم است آن را در نظر بگیرید.

بااین‌حال، لازم نیست سبک اجاق‌گاز را رها کنید. به‌خصوص برای خانواده‌های بزرگتر، وعده‌های غذایی می‌توانند کمی طاقت‌فرسا باشند. بنابراین، با انتخاب اجاق‌گاز دوقلو می‌توانید آشپزی را آسان‌تر کنید. این نوع اجاق‌گاز زمانی بسیار کمک‌کننده است که بچه‌ها غذایی متفاوت از بزرگسالان بخواهند یا بخواهید برای مهمانی چند نوع غذا درست کنید.

۴. نحوه انتخاب هود

اگر برای اولین بار می‌خواهید برای آشپزخانه هود بخرید ممکن است از این موضوع شگفت‌زده شوید که چقدر خرید یک هود نیاز به فکر کردن دارد. اولین و کاربردی‌ترین نکته در انتخاب هود، نوع تهویه است. در حال حاضر، دو نوع تهویه برای هود‌ها وجود دارد: هود‌های دارای تصفیه‌کننده هوا و هود‌های دارای خروجی هوا. در حال حاضر، هود‌های دارای خروجی هوا محبوب‌تر هستند و قبل از اینکه بو، بخار و دود به خارج نفوذ کنند آن‌ها را فیلتر و حذف می‌کنند.

راهنمای انتخاب لوازم آشپزخانه با توجه به ترند‌های روز دکوراسیون

بااین‌حال، هود‌های دارای خروجی هوا عموما باید بر روی دیوار نصب شوند تا برای مکانیک‌های تهویه جا وجود داشته باشد. اگر دکوراسیون شما نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتری دارد می‌توانید هود‌های دارای تصفیه‌کننده هوا را استفاده کنید، زیرا این هود‌ها در هر جایی از آشپزخانه قابل‌نصب هستند و قبل از پخش بو، بخار و دود در فضا، آن‌ها را تمیز می‌کنند.

هود‌های دارای تصفیه‌کننده هوا، فناوری نوآورانه‌ای هستند که از فناوری فیلتراسیون و خواص تمیزکنندگی زغال برای انجام عملکرد‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین، در برخی مواقع به آن‌ها هود کربنی نیز گفته می‌شود. انواع مختلفی از هود‌های جدید بیمکث را با مدل‌های متنوع ازجمله مخفی، زیرکابینتی، شومینه‌ای و به رنگ‌های سفید و مشکی ارائه می‌دهد که می‌توانید مدل مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید و برای خرید آن با قیمت مناسب به نمایندگی مراجعه کنید.

۵. نحوه انتخاب ماشین ظرفشویی

اگرچه ممکن است انتخاب ماشین ظرفشویی آسان به نظر برسد، اما وقتی مدل‌های متنوع آن را در بازار می‌بینید متوجه می‌شوید انتخاب ماشین ظرفشویی نیاز به فکر کردن زیادی دارد. اگرچه عرض اکثر ماشین‌های ظرفشویی حدود ۶۰۰ میلی‌متر است، اما ارتفاع آن‌ها متغیر است. اگر تعداد زیادی بشقاب بزرگ، دیس یا تابه برای شستشو دارید ماشین‌های ظرفشویی بلندتر برای شما مناسب‌تر است.

یکی از اولین مواردی که طراح دکوراسیون به آن توجه می‌کند ارتفاع قسمت رویی کابینت از پایین آن است و انتخاب ماشین ظرفشویی به این موارد بسیار وابسته است. در حال حاضر، قسمت رویی کابینت‌ها معمولا بلندتر در نظر گرفته می‌شوند و اگر آشپزخانه شما هم بدین شکل باشد شما می‌توانید ماشین ظرفشویی بلندتری را در نظر بگیرید و از این طریق نیاز‌های خانواده را بهتر برآورده کنید. یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب لوازم خانگی برای دکوراسیون بهتر، توجه به رنگ لوازم است. برای دیدن نکاتی در مورد انتخاب رنگ لوازم خانگی با توجه به دکوراسیون خانه خود از این مقاله بازدید کنید.

درنهایت، انتخاب لوازم آشپزخانه می‌تواند نسبت به انتخاب سایر لوازم خانگی پیچیده‌تر باشد. به‌عنوان‌مثال، یخچال یکی از معدود وسایلی است که لازم است دائما کار کند. به همین دلیل، مهم است که قبل از خرید هرگونه لوازم آشپزخانه به‌خوبی در این مورد تحقیق کنید و از سوی دیگر، برای اینکه آشپزخانه زیبایی داشته باشید ترند‌های روز دکوراسیون را نیز در نظر بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
این هایی که برای آشپزخانه مرقوم نمودید 200میلیون آب می خورد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین