کد خبر: ۷۳۵۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

بازداشت عاملان درگیری در کیش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: عاملان درگیری منجر به ضرب و جرح در این جزیره توسط ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
بازداشت عاملان درگیری در کیش
آفتاب‌‌نیوز :

سرگرد محمدزنگانه روز پنجشنبه اظهار داشت: بعدازظهر امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۰ طی اعلام تماس مردمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح ۲ جوان در کنار بازارچه گلستان جزیره کیش، گشت کلانتری پلیس در صحنه حاضر و ضمن اعزام مجروحان به بیمارستان با هماهنگی و دستور دادستان جزیره کیش متهمان تحت مراقبت پلیس قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه انگیزه درگیری این ۲ فرد اختلاف شخصی بوده و سابقه دوستی دارند که منجر به ضرب و جرح همدیگر با شئ برنده تیز شده است.

زنگانه افزود: پلیس مسوول نظم و امنیت جامعه است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ فرد یا گروهی اجازه برهم زدن نظم و امنیت مردم را نمی‌دهد و مشارکت مردم از طریق برقراری ارتباط با پلیس ۱۱۰ و راه اندازی پایش تصویری می تواند کمک شایانی به پلیس در حفظ امنیت در جزیره کیش کند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین