کد خبر: ۷۳۵۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
گرفتاری های اقتصادی در شان ملت نیست

جانشین فرمانده سپاه: مردم دیگر نباید اجازه دهند لیبرال‌ها بر مصدر کار باشند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم دیگر نباید اجازه دهند که لیبرال ها و کسانی که به انقلاب اسلامی اعتقاد ندارند، منشا کار شوند زیرا آنها باور ندارند که اسلام و قوانین قرآن راه نجات بخش است و آنها دنبال روال های دیگری هستند.
جانشین فرمانده سپاه: مردم دیگر نباید اجازه دهند لیبرال‌ها بر مصدر کار باشند
آفتاب‌‌نیوز :

دریادار پاسدار"علی فدوی" پیش از ظهر روز ۱۳ آبان ماه در مراسم ویژه روز ملی مبارزه با استکبار در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: امروز در سراسر کشور اسلامی ما، بلکه در جاهای دیگر دلدادگان انقلاب اسلامی مراسمی را برپا می دارند که تجلی عینی بیش از ۴۲ ساله دارد و در این سال ها روند استکبارستیزی با موفقیت کامل در حال انجام است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ما و دلدادگان انقلاب در جهان فهمیده اند که مبارزه و مقابله با استکبار و پیروزی بر استکبار می شود و توسط ملتی شده است. وقتی ملتی بزرگ و دلداده به شهادت پشت سر انسانی الهی، انقلابی را برپا می کنند که یکی از شعارهای اصلی و دائمی او مقابله با شیاطین و مستکبرین و کسانی است که عزت و عظمت ملت ما را از بین ببرند.  شیاطین سال های طولانی تلاش کردند که این انقلاب پیروز نشود و وقتی پیروزی اتفاق افتاد و از روز اول انقلاب اسلامی با شیطنت، خباثت و دشمنی برای مردم مشکل ایجاد کردند اما عزم و اراده مردم اجازه پیروزی به آنها را نداده است.خداوند وعده داده مردمی که با عزم و اراده ای که در خلقت آنها گذاشته با استکبار و شیطان مبارزه می کنند را بر مستکبرین پیروز می کند و در وعده خدا تخلفی نیست.

وی با بیان اینکه تحقق وعده های خدا شرط دارد و شرط آنها را باید بندگان خدا انجام دهند، تصریح کرد: خدارا شکر از اول نهضت اسلامی تاکنون به میزان قابل قبولی مردم ما آن شروطی که خداوند مشخص کرده به نسبه انجام داده اند و خداوند به وعده اش عمل کرده است. جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰ با اقتدار در سراسر کشور روز ملی مبارزه با استکبار را با ابتکار عمل، با پیروزی و سربلندی برگزار می کند نه با انفعال.

وی با اشاره به تاریخ نهضت اسلامی تصریح کرد: نهضت اسلامی و دلدادگان انقلاب اسلامی هیچ وقت در انفعال نبودند و همیشه در ابتکار عمل این راه بزرگ را پیموده اند چون ضعف و سستی در کسانی که راه خدا را پیش گرفته و به دستور خدا سر بر این راه گذاشته اند هیچ وقت حالت انفعال نداشته و نخواهند داشت و هر دو وجه در راه خدا رفتن، پیروزی است و اگر در این راه شهید شویم پیروزی بزرگی است و اگر شهید نشویم و پیروزی این دنیایی را به دست بیاوریم این نیز عنایت بزرگ خداوند است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ویژگی های شهیدان سخن به میان آورد و تصریح کرد: شاید قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی افراد زیادی در دنیا او را نمی شناختند اما وقتی به شهادت رسید بسیاری از مردم دنیا نسبت به او معرفت و شناخت پیدا کردند لذا در راه خدا رفتن هر وجهش پیروزی است.

وی با اشاره به فیلمی که اخیر از رویایی نیروهای سپاه و آمریکا منتشر شد، گفت: اتفاقی که در این فیلم نشان داده شد در هفته گذشته رخ داده بود اما تصمیم بر این شد که آن را در شب ۱۳ آبان منتشر کنیم تا تجلی مقابله با استکبار جلوه بیشتری در دنیا پیدا کند و این واقعه برای اولین بار و آخرین بار نیست. این در حالی است که شیطان بزرگ آمریکا که خودش را ابر قدرت می داند و قدرت خود را در توان نظامیش می داند و تجلی قدرت نظامی او در دریا پایه بودن توان نظامی اوست.

وی بیان کرد: آمریکایی ها وقتی که از شرارتی که توسط صدام در منطقه ایجاد و جنگ را بر منطقه تحمیل کردند، در سال ۱۳۶۵ بعد از عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ مطمئن شدند که در این جنگ تحمیلی شکست با آنهاست و پیروز میدان انقلاب اسلامی است خودشان وسط عملیات کرمبلای ۵ مستقیما در جنگ دخیل شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکایی ها تعداد زیادی از ناوهای خود را به خلیج فارس آورده و مستقیم در جنگ دخیل شدند و در همان موقع به نیروی دریایی سپاه ماموریت داده شد که به خلیج فارس برود و اولین عملیات مقابله به مثل در اول فروردین ۱۳۶۶ با آمریکا انجام شد. شایان ذکر است که در آن زمان آمریکا و برخی از هم پیمانانش در دریا بودند و کشورهای عراق و ... در دریا حضور نداشتند.  آمریکایی ها بعد از ایران به دادگاه لاهه شکایت کردند و اصل متن آن شکایت ۱۶۰ صفحه و ۱۰ هزار پیوست دارد و در آن همه اقداماتی که ایران اسلامی در خلیج فارس با آنها کرده بود، نام برده بودند و گفته اند که ناو یک میلیارد دلاری آنها را ما منهدم کردیم و در آن زمان قریب ۲۰۰ عملیات انجام شد بنابراین این (اتفاق سال ۱۴۰۰) موضوع جدیدی نیست و این ادامه دارد و هر وقت آمریکایی ها کار احمقانه کنند که می کنند مغلوب مقابله هستند زیرا این وعده خداست که هیچگاه شیطان پیروز نمی شود.

فدوی با اشاره به آیات و روایات اظهار کرد: خداوند عنوان کرده در دنیا بیشتر از دو حزب نیست یکی حزب شیطان و دیگری حزب خداست و همواره حزب خدا پیروز است.

وی با تاکید برآنکه وعده خدا در همه امورات جاری است، عنوان کرد: جان دادن برای دستیابی به پیروزی سخت ترین وجه و در امورات غیر سخت نیز رویه خداوند جاری است و امور اقتصادی، فرهنگی و ... از جمله امور غیرسخت است زیرا در آنها انسان نباید جان بدهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر در کارهای غیرسخت از رویه خداوند تبعیت نکنیم پیروزی حاصل نمی شود و اگر در حل مسائل اقتصادی از فرمول های دشمن خودمان استفاده کنیم، هرگز پیروز نمی شویم.

وی با بیان اینکه گرفتاری های اقتصادی در شان ملت نیست، بیان کرد: به حول قوه الهی مردم پای کار آمدند و روالی برقرار شد و انتخابی کردند که اکنون همه چیز برقرار است.

فدوی با تاکید برآنکه باید با ابتکار عمل همواره ایران اسلامی را سربلند نگهداریم، تصریح کرد: دیری نخواهد پایید که ما فشار اقتصادی بر شیطان بزرگ وارد کنیم و آنها در موضع انفعال قرار می گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و اظهار کرد: دانش آموزان از ابتدا در همه جریانات انقلاب نقش ویژه‌ای ایفا کرده اند.

وی عنوان کرد: عظمت های بی نظیری از بچه های لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس به چشم دیدم که باصلابت جنگیدند و پیروزی به دست آوردند و در همه کارها می توان این فرمول را ساری و جاری کرد.

فدوی با گلایه از افرادی که روال غرب را تبلیغ کردند، تصریح کرد: دل امام راحل را به درد آوردند و امام حاضر ما نیز راجع به کسانی که رویه غرب را در پیش گرفتند و خلاف دستور امام خودشان عمل کردند، چقدر خون دل خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت نباید بگذارد وضعیت گذشته در مرکز انقلاب اسلامی تکرار شده و تبلیغ غرب و لیبرالیست انجام شود، اظهار کرد: مردم دیگر نباید اجازه دهند که لیبرال ها و کسانی که به انقلاب اسلامی اعتقاد ندارند، منشا کار شوند زیرا آنها باور ندارند که اسلام و قوانین قرآن راه نجات بخش است و آنها دنبال روال های دیگری هستند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها اعتراف دارند که شکست خورده این میدان هستند و وقتی تفنگداران آمریکایی در دریا زانو زدند، زانو زدن قدرت شیطانی آمریکا را به کرات دیده ایم.

فدوی خاطرنشان کرد: کرمان پشتوانه های زیاد و شهیدانی دارد که اماممان درباره ایشان فرمود"مکتب" و همه انسان ها و جوانان می توانند می توانند تبعیت کنند و مثل او بشوند پس حجت بر کرمانی ها بیش از همه جا تمام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
12
عقل و منطق حکم می کند روشنفکران دانشگاهی لیبرال (آزادیخواه) مستقل بر سر کار و مسند قدرت باشند وگرنه هیچ ملتی از بر سر کار آمدن و به قدرت رسیدن افراد بی سواد و... به جایی نرسیده است!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین