کد خبر: ۷۳۵۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

یخبندان در راه است

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: برای استان رگبار شدید باران و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی رگبار شدید برف و باران مورد انتظار است.
یخبندان در راه است
آفتاب‌‌نیوز :

آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تشدید سامانه بارشی مذکور است که به موجب آن اوج بارش‌ها طی امروز جمعه و فردا شنبه، رگبار شدید باران و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی رگبار شدید برف و باران مورد انتظار است.

وی بیان کرد: پس از خروج سامانه از منطقه البرز مرکزی صبح دوشنبه کاهش بسیار زیاد دما حدود ۵ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد رخ خواهد داد که منجر به یخبندان در کل استان و لغزندگی سطح جاده خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز ابری همراه با رگبار شدید و رعد و برق و در ارتفاعات رگبار باران و برف و رعد و برق است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۷ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز ابری و مه‌آلود همراه با رگبار شدید و رعد و برق و ارتفاعات رگبار باران و برف و رعد و برق است.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین