کد خبر: ۷۳۵۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
براساس یک نظرسنجی،

اگر امروز انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا باشد، ترامپ پیروز می‌شود

نتایج یک نظرسنجی جدید در امرسون کالج با این پیش فرض که اگر امروز انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا باشد، نشان می‌دهد که ۴۵ درصد به ترامپ و ۴۳ درصد به بایدن رای می‌دهند.
اگر امروز انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا باشد، ترامپ پیروز می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه بوستون هرالد، اسپنسر کیمبال، محقق امرسون گفت: بیش از ده درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی هم به شخص سومی بجز دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا رای داده‌اند. حال با این حساب باید شاهد یک نامزد سوم دیگری در انتخابات ۲۰۲۴ باشیم.

این نظرسنجی بازتاب نارضایتی از دولت بایدن است. بنابر همین نظرسنجی میزان محبوبیت رئیس جمهور بایدن ۴۱ درصد است که کمترین میزان در دوره ریاست وی تاکنون است.

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد که بزرگترین افت در میزان رضایت از بایدن در میان رای دهندگان سیاه پوست است؛ به عبارتی میزان رضایت از بایدن از ۷۲ درصد در فوریه به ۵۲ درصد در نوامبر کاهش پیدا کرده است.

یک پایگاه جمع آوری داده‌ها و نظرسنجی‌ تحت عنوان "FiveThirtyEight" به نظرسنجی امرسون امتیاز A را برای تیزبینی‌اش در این پیش‌بینی می‌دهد.

براساس گزارش واشنگتن پست، بایدن اعلام کرده است که شرکت مجدد در انتخابات را مد نظر دارد. وی اکنون ۷۸ سال دارد اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دموکرات‌ها شخص دیگری را ترجیح می‌دهند.

واشنگتن پست می‌گوید که نظرسنجی "ماریست" نشان می‌دهد که دموکرات‌ها در پاسخ به این سوال که «اگر جو بایدن نامزد حزب باشد، دموکرات‌ها شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۴ دارند یا اینکه شخص دیگری نامزد حزب باشد»، ۴۱ درصد رای مثبت داده‌اند که با نتیجه رقیب (۴۱ درصد) برابر است. ترامپ ۷۵ ساله است و وی نیز در فکر نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بیدل
|
United States of America
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
ترامپ تو انتخابات هم پیروز بود روسیه و چین برای تضعیف امریکا این ...آلزایمری را به ریاست جمهوری رسانده اند ، در این بین بعضی دست نشاندگان روسیه و چین هم از وحشت ترامپ نجات پیدا کردند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین