کد خبر: ۷۳۶۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

درخواست فوری برای بازرسی از انتصابات فامیلی در دولت رئیسی/ رابطه دولت و مجلس سرد شد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که خبرهای خوبی از تیم اقتصادی دولت به گوش نمی رسد، گفت: برخی اختلاف نظرها در تیم اقتصادی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم را به حاشیه برده است.
درخواست فوری برای بازرسی از انتصابات فامیلی در دولت رئیسی/ رابطه دولت و مجلس سرد شد
آفتاب‌‌نیوز :

فداحسین مالکی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب در دریاهای جنوب و توقیف نفتکش گفت: ماجراجویی های آمریکا و پاسخ دندان شکن جوانان ایرانی حقایق زیادی را برای جهانیان روشن کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به سیدابراهیم رئیسی گفت: سه ماه از شروع کار شما می گذرد و بنظر می رسد برخی از وزرا هنوز در ماه عسل انتصابات به سر می برند.

وی با بیان این‌که خبرهای خوبی از تیم اقتصادی دولت به گوش نمی رسد، گفت: برخی اختلاف نظرها در تیم اقتصادی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم را به حاشیه برده است. انتظار داریم که شما با یک نهیب حیدری تیم اقتصادی دولت را به همسویی و همگرایی دعوت کنید.

نماینده مردم زاهدان با بیان این ادعا که رابطه دولت و مجلس به سردی می رود، گفت: علت اصلی این رابطه سرد عدم پاسخگویی وزرا به نمایندگان ملت است، ادامه این روند به صلاح دو قوه نیست. لازم است رئیس دولت تذکر بدهد تا وزرا در ارتباطاشان با نمایندگان تجدید نظر کنند.

مالکی ضمن تشکر از رئیس دولت سیزدهم بابت این اظهارنظر که خط قرمزی از سوی وزرا و دفترش ندارد، گفت: این به تنهایی کافی نیست، برای عملی شدن سخن تان مهلت یک هفته ای تعیین کرده و به دفتر بازرسی ریاست جمهوری دستور دهید تا گزارش دقیقی از این موضوع تهیه کنند و افرادی که براساس نسبتهای فامیلی سمت‌هایی را تصاحب کردند برکنار شوند.

وی در ادامه نطقش به مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: بالاترین نرخ فقر و بیکاری، حاشیه نشینی و پایین ترین نرخ توسعه متعلق به سیستان و بلوچستان است در عین حال این منطقه به دلیل داشتن ظرفیتهای مهم مثل مناطق آزاد می تواند برگ برنده برای تحول اقتصاد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین