کد خبر: ۷۳۶۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

بورس دوباره قرمز شد

بازار سرمایه که در روزهای گذشته روند صعودی به خود گرفته بود نتوانست این روند را حفظ کند و شاخص کل بورس امروز بیش از ۹۰۰۰ واحد کاهش یافت.
بورس دوباره قرمز شد
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با ۹۶۸۹ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۵۸ واحد کاهش یافت و و رقم ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۷۸۹ هزار معامله به ارزش ۷۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۱۱ نماد بورسی مثبت و ۲۷۳ نماد منفی بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

روند حرکت شاخص کل فرابورس نیز امروز برخلاف روزهای گذشته نزولی بود؛ به طوری که با ۱۲۸ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۲۳۱ واحد ایستاد.

معامله‌گران این بازار با انجام ۳۰۸ هزار معامله ارزش معاملات را به ۲۹ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال رساندند.

۱۰۳ نماد فرابورسی مثبت و ۱۴۶ نماد نیز منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، مجتمع جهان فولاد سیرجان، سرمایه گذاری صبا تامین و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنعتی مینو و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین