کد خبر: ۷۳۶۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
در پیکار‌های کشتی آزاد امید‌های جهان

فیروزپور نقره گرفت

محمدصادق فیروزپور آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در فینال پیکارهای جهانی زیر ۲۳ سال در صربستان با شکست برابر روسی مدال نقره گرفت.
فیروزپور نقره گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب در شهر بلگراد صربستان آغاز شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۶ از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به هرایار علی خانیان دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از ارمنستان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل چرمن والیف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

تا لحظاتی دیگر سجاد غلامی در فینال ۸۶ کیلوگرم و سیدمهدی هاشمی در اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم در دیدار رده‌بندی به میدان می‌روند.

در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی‌اکبر فضلی در وزن ۷۰ کیلوگرم و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین