کد خبر: ۷۳۶۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

امروز در کدام مناطق ایران باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش باران در غرب و جنوب کشور طی امروز (۱۷ آبان ماه) از افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان‌های تهران و البرز خبر داد.
امروز در کدام مناطق ایران باران می‌بارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۷ آبان ماه) در برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش باران، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط مرتفع و سردسیر فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۸ آبان ماه) در برخی نقاط کرمان، هرمزگان و غرب تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ آبان ماه) در نوار شمالی کشور کاهش دما و در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: جمعه (۲۱ آبان ماه) در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکیدکرد طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۸ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۱۹ آبان ماه) صاف و غبار آلود و در اواخر وقت نیمه‌ابری با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا(۱۷ و ۱۸ آبان ماه) بندرعباس با دمای ۲۹ و۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۱۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین