کد خبر: ۷۳۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

گزینه نهایی تصدی وزارت آموزش و پرورش کیست؟

احمد حیدری رئیس ستاد فرهنگیان رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، از گزینه های مطرح برای وزارت آموزش و پرورش است. هر چند وی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو مشغول به فعالیت است، اما نام او نیز به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت مطرح شده است.
گزینه نهایی تصدی وزارت آموزش و پرورش کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

با نزدیک شدن به روز‌های آخر دوره سرپرستی وزارت آموزش و پرورش، گمانه زنی‌ها بیشتر حول سه نام در جریان است.

هر چند نام محمدطیب صحرایی برای استانداری کرمانشاه مطرح است، اما همزمانی عدم معرفی استاندار جدید کرمانشاه با عدم معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش این گمان را ایجاد کرده که وی همچنان جزو گزینه‌های دولت سیزدهم برای وزارت آموزش و پرورش است.

احمد حیدری رئیس ستاد فرهنگیان رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، گزینه مطرح دیگر برای این وزارتخانه کلیدی است.

هر چند وی هم به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو مشغول به فعالیت است، اما نام وی نیز به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت مطرح شده است.

وی در کارنامه خود سخنگویی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش را دارد.

مسعود فیاضی دیگر نام مطرح است که این روز‌ها برخی منتقدانش نسبت خانوادگی وی با علیرضا زاکانی شهردار تهران را عامل موثر در مطرح شدن نامش می‌دانند. وی سابقه مدیرکلی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه دارد و هم اکنون معاون مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس است.

از نمایندگان مجلس درباره معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش حکایت از آن دارد که تاکنون به صورت رسمی فردی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین