کد خبر: ۷۳۶۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

فیلم| نجات کودکان گرفتار شده روی چرخ و فلک

خراب شدن ناگهانی چرخ و فلک موجب گرفتار شدن کودکان در ارتفاع ۳۵ متری شد.
فیلم| نجات کودکان گرفتار شده روی چرخ و فلک
آفتاب‌‌نیوز :

دو کودکی که پس از خراب شدن ناگهانی چرخ و فلک در ارتفاع ۱۱۵ پایی (۳۵ متری) از زمین گرفتار شده بودند نجات یافتند. مسئولان محلی با کمک چرثقیل موفق به نجات این دو کودک شدند. این اتفاق در ساعت ۲ بعدازظهر روز شنبه در یک مرکز خرید واقع در گیلونگ استرالیا رخ داد.

بنا به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی محلی این حادثه در هوای طوفانی رخ داد. یک شهروند محلی در توئیتی نوشت: «امیدوارم طوفان برای مدتی فروکش کند. چرثقیلی که به همراه قفس نجات برای کمک به این کودک آورده شده (به علت طوفان شدید) پایین آورده شده است.»

پس از وقوع این حادثه در حالی که تیم‌های نجات مشغول انجام عملیات نجات بودند این مرکز خرید تخلیه شد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده دو کودک را در حالی که روی هوا و در قسمت بالای چرخ و فلک آویزان مانده اند نشان می‌دهد. ماموران آتشنشانی برای رسیدن به این دو کودک از یک سکو استفاده کردند.

اداره آتشنشانی ویکتوریا استرالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دو کودک به تازگی در ارتفاع ۳۵ متری روی یک چرخ و فلک در یک مرکز خرید گرفتار شدند. همچنین دو کودک دیگر نیز در سمت دیگر چرخ و فلک و نزدیک به زمین گرفتار شده بودند. نیرو‌های امدادگر با کمک پلیس موفق به نجات این کودکان شدند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین