کد خبر: ۷۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: ۲فروند شناور که ساختار آن برای حمل سوخت قاچاق تغییر داده شده بود، در جزیره قشم توقیف و پنج نفر دراین ارتباط دستگیر شد.
توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم
آفتاب‌‌نیوز :

علی صالحی در این زمینه افزود: در این شناورها، مخزن‌های اضافه در عرشه تعبیه شده بود تا به وسیله آن محموله‌های سوخت به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است. بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

صالحی تأکید کرد: با تشکیل قرارگاه و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه‌های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان هستیم که این موضوع، سامان‌دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف را در پی داشته است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین