کد خبر: ۷۳۷۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
مقدماتی جام جهانی قطر

لبنان ۱- ایران ۲/ کامبک باورنکردنی با آزمون و نوراللهی

تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با لبنان در دقایق پایانی سه امتیاز را با دو گل سردار آزمون و احمد نوراللهی کسب کرد.
لبنان ۱- ایران ۲/ کامبک باورنکردنی با آزمون و نوراللهی
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه صیدا به مصاف تیم ملی لبنان رفت.

در نیمه اول این مسابقه درحالیکه شاگردان دراگان اسکوچیچ بیشتر از حریف موقعیت گل ایجاد کرده بودند روی یک ارسال خطرناک دروازه علیرضا بیرانوند باز شد و نتیجه تغییری نکرد تا ۴۵ دقیقه نخست این بازی به سود تیم میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی تیم ملی برخلاف شکست نیمه اول حملات پی در پی روی دروازه حریف ایجاد کرد و تقریبا شکست شاگردان اسکوچیچ محتمل به نظر می‌رسید که گل اول سردار آزمون در اولین دقیقه وقت اضافه بازی جریان مسابقه را عوض کرد.

پس از گل آزمون تیم ملی فشار حملات را همچنان حفظ کرد تا اینکه احمد نوراللهی موفق شد دومین گل را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند در خانه حریف را به حساب تیم ملی واریز کند.

تیم داوری

داور: عبدالرحمان الجاسم / کمک ها: طالب المری و سعود المقاله / داور چهارم: مسعود الادبا

ناظر داوری: هاکان آناز از استرالیا

اخطار

کارت زرد

سامان قدوس (۴۹) و علیرضا جهانبخش (۵۱) و صادق محرمی (۸۲) از ایران

شرح گل

لبنان یک - ایران صفر / سونی سعد، ۳۷: درحالیکه ارسال بلند روی دروازه بیرانوند به نظر می‌رسید از زمین خارج شده است، اما توپ در نزدیکی دروازه به سعد رسید و او از غفلت مدافعان استفاده کرد تا به راحتی اولین گل میزبان در این بازی را به ثمر برساند. 

لبنان یک - ایران یک / سردار آزمون، ۱+۹۰: روی پاس مستقیم وحید امیری حوالی محوطه جریمه سردار آزمون پس از یک کنترل موفق با روی پا توپ را وارد دروازه حریف کرد تا حساب کار را یک بر یک کند. 

لبنان یک - ایران دو / وحید امیری، ۴+۹۰: تکرار خلق موقعیت توسط وحید امیری پس از ضربه بلوکه شده سردار آزمون به احمد نوراللهی رسید و او با یک ضربه دقیق حساب کار را به سود شاگردان اسکوچیچ تمام کرد. 

ترکیب تیم ملی لبنان

مصطفی مطر، قاسم الزین، عباس عاصی (حسین الزین، ۴۶)، جورج ملکی، روبیر ملکی، نادر مطر، محمد الدهینی، محمد حیدر، سونی سعد (الدور، ۸۲)، محمد قدوح و باسل جرادی

تیم ملی لبنان

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی (اللهیار صیادمنش، ۷۲)، علیرضا جهانبخش (کریم انصاری فرد، ۸۵)، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (میلاد محمدی، ۵۰) و سردار آزمون

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین